کد خبر : 36944

بحران برای 2 خرید جدید پرسپولیس

بحران برای 2 خرید جدید پرسپولیس

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس دیروز در مصاحبه‌ای رادیویی حرف‌های جدیدی زد که نکات مهمی در آن نهفته بود.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چطور می‌شود پرسپولیس با این همه مشکلات مواجه است، اما با بازیکن خارجی مذاکره می‌کند و حتی مجبور است ۳۰ درصد مبلغ قراردادش را هم پرداخت کند تا آن بازیکن قرارداد ببندد؟ خاطرنشان کرد: «گل‌محمدی هم در نشست خبری این موضوع را گفت که اگر قرار باشد بدهی‌های گذشته بازیکنان را ندهیم بازیکن خارجی هم نگیریم. چند سال این کار را انجام دهیم هم مربی و هم بازیکنان داخلی خوبی داریم و می‌توانیم استفاده کنیم. باشگاه‌ها پول ندارند ولی بازیکن و مربی خارجی می‌آورند و صددرصد پولشان را هم باید بدهند. روز به روز مشکلات مالی بیشتر می‌شود و همه باشگاه‌ها بدهکار هستند. امیدوارم جلوی این کار گرفته شود. ما جلوی همه کار‌های بازیکنان و مربیان ایرانی را می‌گیریم ولی برای بازیکنان و مربیان خارجی همه چیز خوب است.»

بعد از بازی با تراکتور تبریز هم سایر بازیکنان پرسپولیس حرف‌های مشابهی زدند که نشان می‌داد نسبت به شرایط موجود گلایه دارند. رمزگشایی از صحبت‌های جدید سیدجلال حسینی نشان می‌دهد کار برای مدیران پرسپولیس و به ویژه بازیکنان جدید خارجی به مراتب سخت‌تر از گذشته شده است. مهم‌ترین نکته این است که سرمربی فعلی پرسپولیس برخلاف چهار، پنج سال گذشته خارجی نیست و یک ایرانی است. بنابراین سیدجلال و سایر بزرگ‌تر‌های پرسپولیس راحت‌تر می‌توانند در خصوص بازیکنان خارجی تیم مصاحبه کنند و حرف بزنند. در دوران سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون هم بازیکنان خارجی بی‌کیفیتی همچون پریوموف، پولیانسکی، گولتس، جونیور براندائو و... به پرسپولیس آمده و هزینه‌های هنگفتی هم روی دوش باشگاه گذاشتند، اما صدای کسی درنیامد. چرا؟

آن زمان برانکو و سپس کالدرون سرمربی پرسپولیس بودند و اعتراض به حضور بازیکن خارجی تبعات زیادی برای هر بازیکنی می‌توانست داشته باشد، اما امروز...

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها