کد خبر : 36254

گل محمدی دروغ بزرگ انصاری فرد را ناخواسته لو داد

گل محمدی دروغ بزرگ انصاری فرد را ناخواسته لو داد

تمرین پرسپولیس با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد.

به گزارش تماشاچی -در حاشیه این تمرین یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید سرخپوشان هم مصاحبه‌ای با خبرنگاران انجام داد. این مصاحبه دو بخش مهم داشت؛ یکی جایی که از یحیی در مورد رقم قراردادش و نیز شایعه پرداخت شش میلیارد تومانی پرسپولیس به شهرخودرو برای دریافت رضایتنامه او سوال شد که البته گل‌محمدی جواب نداد و گفت: «سرک نکشید.»

بخش دوم اما در مورد نقل‌وانتقالات پرسپولیس بود؛ جایی که به نظر می‌رسد یحیی ناخواسته مدیران پرسپولیس را لو داد. گل‌محمدی گفت: «در مورد اوساگونا باید بگویم 10 روز پیش از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و نظرم را پرسیدند.» این یعنی 10 روز پیش برای پرسپولیسی‌ها قطعی بود که یحیی سرمربی آنهاست و با نظر او بازیکن هم خریدند! این همان روزهایی است که مدیران پرسپولیس باید انتظارات گابریل کالدرون را برآورده می‌کردند و او را به تهران برمی‌گرداندند. روزهایی که باشگاه مدام می‌گفت: «نگران نباشید، کالدرون قطعا برمی‌گردد!»

پی نوشت: به نظر می رسد در جلسه توجیهی که برای یحیی گل محمدی برای هماهنگی برخی موارد تشکیل داده شد(!) این مورد از قلم افتاده بود که چطور به افکار عمومی دروغ بگوید! وگرنه چه دلیلی دارد که مدیرعامل یک تیم، از سرمربی تیم رقیب (یحیی آن زمان سرمربی شهر خودرو محسوب می شد) در مورد یک بازیکن، مشورت بگیرد و نظر او را در مورد جذب یا عدم جذبش ملاک قرار دهد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها