کد خبر : 35918

علی کریمی در آستانه بازگشت به پرسپولیس ؟!

علی کریمی در آستانه بازگشت به پرسپولیس ؟!

روزنامه همشهری مدعی است که شنیده‌ها حاکی از این است که مدیران باشگاه پیشنهاد رسمی خود را به علی کریمی داده اند و از او برنامه خواسته‌اند.

به گزارش همشهری ، در حالی که با فشار وزارت ورزش موج جدید تلاش‌ها برای بازگرداندن گابریل کالدرون به پرسپولیس آغاز شده، مدیران باشگاه محض احتیاط مذاکرات خود را با گزینه‌های جانشینی سرمربی آرژانتینی آغاز کرده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از این است که مدیران باشگاه پیشنهاد رسمی خود را به علی کریمی داده‌اند و از او برنامه خواسته‌اند. با این حال گویا علی کریمی به مدیران باشگاه اعلام کرده تا زمانی که تکلیف کالدرون مشخص نشود هیچ برنامه‌ای نخواهد داد.

از طرف دیگر شنیده می‌شود مهدی تارتار یکی دیگر از گزینه‌های مدیران پرسپولیس است. او با وجود بازگشت به نفت مسجد سلیمان بندی در قرارداد خود دارد مبنی بر اینکه در صورت دریافت پیشنهاد پرسپولیس می‌تواند قراردادش را فسخ کند و راهی تهران شود.

از قرار معلوم اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس بر سر گزینه ایرانی جانشینی کالدرون به اختلاف خورده‌اند. گویا بر خلاف مدیرعامل باشگاه، اعضای هیات‌مدیره به دنبال راضی کردن علی کریمی برای قبول هدایت پرسپولیس هستند، هرچند انصاری‌فرد بیشتر مایل است برای نیم‌فصل دوم از تارتار استفاده کند.

در همین فضای متشنج، یک شایعه تایید نشده هم از ملاقات و مذاکره شب گذشته نمایندگان باشگاه با وحید هاشمیان در یکی از هتل‌های تهران حکایت دارد؛ گزینه‌ای که گویا از طرف سرخ‌ها در آب‌نمک قرار دارد تا در صورت لزوم نیمکت تیم را به او بدهند. آنچه مسلم است اینکه تکلیف بازگشت کالدرون نهایتا تا ۲۴ ساعت دیگر روشن می‌شود و اگر او نیامد، باشگاه ناچار است به سرعت جانشین مربی آرژانتینی را معرفی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها