کد خبر : 35796

چرا پاتوسی دوباره استقلالی نشد؟

چرا پاتوسی دوباره استقلالی نشد؟

با از دست رفتن پاتوسی و جواب منفی سایپا به فروش سهرابیان کار استقلال برای خرید تازه بسیار سخت شده است.

به گزارش ورزش سه، بامداد پنجشنبه بود که انتقال پاتوسی به شکل غیر منتظره ای به فولادخوزستان قطعی شد و در نهایت تعلل مدیران استقلال باعث شد تا یکی از اهداف مجیدی راهی تیم دیگری در فوتبال ایران شود.

حالا آبی ها باید در 5 روز پیش رو تا تاریخ 24 بهمن ماه که آخرین فرصت برای ویرایش لیست آسیایی است، خریدهای خود را قطعی کنند. موضوعی که با توجه به تغییرات مدیریتی، مشکلات مالی و البته تغییرات کلیدی در کادرفنی بسیار دشوار به نظر می رسد.

چرا پاتوسی استقلالی نشد؟

مدیران استقلال و کادرفنی استقلال که برای خرید این بازیکن در چند جلسه و به سختی به جمع بندی نهایی رسیدند در نهایت زمانی برای خرید او وارد رقابت شدند که فولاد خوزستان کار را تمام کرده بود؛ آبی ها که از وضعیت بدنی پاتوسی، نیمکت نشینی های متوالی و البته اضافه وزن این بازیکن اطلاع داشتند برای مصمم شدن در خرید او وقت زیادی را از دست دادند و اتفاقی افتاد که برای مجیدی و هواداران خیلی خوشایند نبود.

حالا انتخاب یک هافبک خارجی در میان گزینه های ناشناخته برای آبی ها کار بسیار دشواری است و مجیدی و دستیاران او باید هر چه سریعتر به گزینه ای مناسب برای نیم فصل پیش رو دست پیدا کنند تا بتواند ضمن تطبیق پذیری سریع مانند پاتوسی به این تیم کمک کند.

بهرام امیری پیش از این اعلام کرده بود که این باشگاه برای گزینه خارجی به جمع بندی نرسیده اند و باید در انتظار تصمیم نهایی آنها باقی ماند.

خریدهای دیگر در انتظار جمع بندی!

آرمین سهرابیان در ادامه سیاست خرید مدافع وسط چپ پا برای استقلالی ها انتخاب شد اما باشگاه سایپا که در حال تقویت خود است به شدت با این خرید مخالفت کرد تا به این ترتیب این بازیکن نیز استقلالی نشود؛ سرنوشتی که برای عقیل کعبی دیگر مدافع چپ پا نیز رخ داد تا او نیز در نفت آبادان باقی بماند. مجیدی که از لیست اولیه خود فعلا تنها مطهری را جذب کرده باید هر چه سریعتر برای انتخاب گزینه های جدید با مدیران استقلال به جمع بندی برسد.

استقلالی ها برای این اقدامات فرصت چندانی ندارند و مطمئنا در صورت صعود به مرحله دوم پلی آف برابر تیم آماده الریان کار بسیار دشواری خواهند داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها