کد خبر : 33521

ماشین گل زنی استقلال بازی بعد را از دست داد (عکس)

ماشین گل زنی استقلال بازی بعد را از دست داد (عکس)

برخورد شدید مهاجم بلندقامت و تنومند استقلال با گلر شهرخودرو برای لحظاتی بازی را متوقف کرد و نگرانی ها را به اوج خود رساند.

به گزارش ورزش سه، شیخ دیاباته روی ارسال فرشید اسماعیلی در دقایق پایانی نیمه نخست می رفت دروازه شهرخودرو را در موقعیتی مناسب باز کند که خروج رحمتی و برخورد او با مهاجم استقلال زمینه را برای مصدومیت هر دو طرف فراهم کرد تا برای لحظاتی بازی متوقف شود.

شیخ دیاباته در حالی که در برخورد با رحمتی هم از داور به خاطر بازی خطرناک اخطار گرفت  برای لحظاتی هم طرفداران پرشمار حاضر در ورزشگاه و بیننده های تلویزیونی را نگران وضعیت جسمانی خود کرد به خصوص بعد از آسیب دیدگی که مانع همراهی او با سایر آبی ها در آخرین جلسه تمرین استقلال شده بود. 

درد شدید در قفسه سینه دیاباته که با تلاش کادرپزشکی به حداقل رسید تا استراماچونی از مرد پنج گله در بازی حساس با شهرخودرو بهره ببرد می توانست در این صحنه شدت بیشتری پیدا کند و زمینه برای تعویض زودهنگام این بازیکن روی یک حرکت خطرناک را فراهم کند اما این خطر از سر شیخ گذشت تا نه دیاباته نه رحمتی با مشکل جدی روبرو نشوند.

این صحنه اما زمینه چهارمین اخطار فصل را برای مهاجم اهل مالی فراهم کرد تا به این ترتیب شیخ دیاباته بازی آتی با پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر را از دست داده و مصاف با خودروسازان را از روی سکوها تماشا کند.

01456703

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها