کد خبر : 33491

استقبال جالب از بیرانوند

استقبال جالب از بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک فوتبال آسیا، بامداد امروز چهارشنبه در میان استقبال نماینده باشگاه و هواداران پرسپولیس به تهران بازگشت.

به گزارش پارس فوتبال به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  علیرضا بیرانوند که برای شرکت در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال آسیا راهی هنگ کنگ شده بود، شب گذشته آن کشور را ترک کرد و پرواز او در ساعت ۳و ۳۵ دقیقه بامداد به زمین نشست.

بیرانوند که مطلع شده بود بعضی از هواداران قصد دارند برای استقبال از او در فرودگاه حضور پیدا کنند در پیامی از آنها خواسته بود با توجه به ورود دیرهنگام چنین نکنند. با این وجود هواداران پرسپولیس، بامداد امروز برای ساعاتی در فرودگاه منتظر شدند تا این که دروازه‌بان شماره یک آسیا، تیم ملی و پرسپولیس حوالی ساعت ۴ صبح در میان استقبال آنها وارد سالن فرودگاه شد. از طرف باشگاه پرسپولیس نیز علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم به نمایندگی حضور داشت.

هواداران پرسپولیس که پوسترهایی از بیرانوند و پرچم پرسپولیس در دست داشتند با شاخه‌های گل و تشویق‌های خود از بیرانوند استقبال کردند و دروازه‌بان سرخپوشان هم با وجود خستگی سفر، در سالن ماند تا با تک تک هواداران عکس یادگاری بگیرد.

دروازه‌بان پرسپولیس، صبح امروز در گفتگو با افشین پیروانی، مدیر تیم، درباره برنامه کاری خود صحبت کرد تا هماهنگی لازم صورت بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها