کد خبر : 33419

بازیکن محروم استقلال راه بخشش خود را بست؟

بازیکن محروم استقلال راه بخشش خود را بست؟

عضو کمیته استیناف می گوید هافبک جوان و محروم استقلالی ها با مصاحبه ای که انجام اوضاع خود را برای بخشیده شدن پیچیده تر کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف درباره شرایط بخشش محمد بلبلی هافبک جوان تیم استقلال گفت: بلبلی طبق قانون می توانست سه ماه از کمیته استیناف درخواست تجدید نظر کند.

ما در ابتدا فکر می کردیم ایشان از روی سادگی به دو باشگاه همزمان قرارداد بسته اما وقتی او را دیدیم فهمیدیم نه تنها ایشان ساده نیست بلکه بسیار هم زرنگ و حواس جمع است و ما را به قوانین فیفا ارجاع می داد و این که محرومیت او نباید شش ماه باشد که باید چهار ماه باشد و ما هم گفتیم ابتدا تو برادریت را ثابت کن و سپس ادعای ارث و میراث کن.

عضو کمیته استیناف ادامه داد: به او گفتیم هرجایی قوانین خاص خود را دارد. قوانین فیفا ممکن است در کشورهای مختلف فرق کند مانند اینکه الان فیفا دو کارت زرد را محروم می کند اما ما سه کارت زرد را محروم می کنیم که این قانون را خود من باعث شدم تصویب شود. حالا شما برو به فیفا اعتراض کن که در ایران دو کارته محروم نمی کنند و سه کارته را محروم می کنند. در مجموع به نظر من او کمی خامی کرد اما در اصل موضوع فرقی نمی کند چرا که ما بر اساس عدالت در این باره تصمیم گیری می کنیم و به دو باشگاه هم گفتیم که شما باید بروید از کمیته انضباطی اعلامیه بگیرید که تاریخ محرومیت این بازیکن چه زمانی بوده و اینکه سه ماه از محرومیت وی گذشته است یا خیر و آنها هم گفتند اجازه بدهید ما دوشنبه به جلسه بیاییم و ما هم گفتیم مسئله ای نیست و تشریف بیاورید. اما در کل باید بگویم برخی ها مانند این بازیکن جوان غوره نشده می خواهند مویز شوند. او مصاحبه خوبی نکرد و قطعا حرف هایی که به زبان آورد در نهایت به نفع او نخواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها