کد خبر : 32382

کالدرون؛ از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی!


کالدرون؛ از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی!

گابریل کالدرون شاید در ظاهر مربی کاریزماتیکی نباشد، اما به شدت فعال، اکتیو و با محبت است.

به گزارش خبرورزشی، گابریل کالدرون یک مربی پرانرژی و دارای روابط اجتماعی بالاست. نزدیکان باشگاه پرسپولیس گواهی می‌دهند او هر روز ساعت ۹ صبح وارد ورزشگاه شهید کاظمی شده و ساعت ۱۷ عصر هم خارج می‌شود. در واقع سرمربی آرژانتینی اولین نفر وارد محل تمرین سرخپوشان شده و آخرین نفر هم خارج می‌شود! ناگفته پیداست یک مربی حرفه‌ای باید به عنوان مشوق و شتاب‌دهنده به تیم خود عمل کند، در ضمن باید این توانایی را داشته باشد که با افراد ارتباط عاطفی و اجتماعی برقرار کند چرا که برای کشف استعداد‌های اعضا و کمک به آن‌ها باید در ابتدا آن‌ها را به درستی بشناسد و با ضعف‌ها و قوت‌هایشان آشنا باشد. تنها با این ارزیابی دقیق است که او می‌تواند از بازیکنان در تیم بهترین استفاده را ببرد.

گابریل کالدرون شاید در ظاهر مربی کاریزماتیکی نباشد، اما به شدت فعال، اکتیو و با محبت است. در عین حال که رابطه عاطفی خوبی با شاگردانش برقرار می‌کند از صداقت قابل تحسینی برخوردار است.

یکی از دست‌اندرکاران و مدیران باشگاه نیز کالدرون را یک مربی با مرام خوانده و به ما می‌گوید: «به قول ما ایرانی‌ها کالدرون یک مرد با مرام و مشتی است! او خیلی خاکی و متواضع است و اصلاً ادا و اصول مربیان خارجی دیگر را ندارد. به راحتی هم با سایرین ارتباط برقرار می‌کند و مثل اغلب اهالی آمریکای جنوبی خونگرم است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها