کد خبر : 32008

اولین خروجی نیم فصل استقلال مشخص شد / الماس در آستانه بازگشت

اولین خروجی نیم فصل استقلال مشخص شد / الماس در آستانه بازگشت

این درست استقلال با ۲۱ گل زده در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ نوزدهم را در اختیار دارد، اما با این وجود آندره‌آ استراماچونی همچنان با گله از کمبود مهره کلیدی در خط حمله در صدد اضافه کردن یکی دو خرید به جمع شاگردانش است.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی ایتالیایی استقلال  در تمام این هفته‌ها با پرده برداری از استراتژی تاکتیکی خود برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا از کمبود مهره در فاز تهاجمی گله کرده تا به این شکل مدیران باشگاه را برای خرید‌های مد نظر تحت فشار قرار دهد.

استراماچونی که حالا با پنج برد متوالی در لیگ به محبوبیت خاصی نزد طرفداران رسیده و هر صحبتی می‌کند با حمایت خیل عظیمی از طرفداران روبه‌رو می‌شود در فاصله چند هفته تا آغاز پنجره زمستانی روی حداقل دو خرید جدید حساب باز کرده تا با اضافه شدن این دو بازیکن سونامی بزرگی در خط حمله خود ایجاد کند.

سرمربی استقلال بار‌ها با اشاره به اینکه استفاده از ۳-۴-۳ پلان اول تاکتیکی او برای این فصل است، اما چون مهره‌های مد نظر که بتوانند خواسته‌های او را برآورده کنند، در فهرست نفرات فعلی دیده نمی‌شوند او نیاز به خرید حداقل دو مهره جدید دارد.

شاید به همین خاطر هم هست مدیران باشگاه در این روز‌ها به شدت پیگیر رایزنی‌های صورت گرفته برای اضافه کردن این دو خرید جدید هستند. رسانه‌های ترکیه چند روز پیش از توافقات صورت گرفته برای بازگرداندن قرضی اللهیار صیادمنش به استقلال پرده برداشتند.

ستاره فصل گذشته بعد از انتقال ۹۰۰ هزار دلاری به فنرباغچه در ترکیه روز‌های خوبی را در این کشور سپری نکرد از همین‌رو بازگشت به استقلال و شروع دوباره برای تبدیل شدن به همان ستاره‌ای که طرفداران فنرباغچه انتظار داشتند می‌تواند تصمیم مناسبی باشد و دو باشگاه نیز برای این مسئله به توافق کلی رسیدند به خصوص که اللهیار در باشگاه استانبول اسپور در لیگ دسته اول موفق نبود. در کنار الهیار، اما استقلالی‌ها به صورت کاملاً چراغ خاموش و پنهانی با یک مهاجم خارجی مد نظر استراماچونی نیز در حال توافق هستند، خریدی که می‌تواند سورپرایز بزرگی برای استراماچونی دلخور از بدقولی‌های باشگاه باشد. این دو خرید همراه شیخ دیاباته همان مثلث ویرانگری هستند که مرد ایتالیایی نقشه‌های زیادی برای آن‌ها در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا کشیده است.

در این میان، اما اضافه کردن این دو خرید که می‌تواند استقلال را به تیمی زهردارتر و ترسناک‌تر از تیم این روز‌ها تبدیل کند برای تعدادی از بازیکنان حال حاضر خبر بدی قلمداد شود. یکی از آن‌ها مرتضی تبریزی خرید جنجالی دو فصل پیش وینفرد شفر از ذوب‌آهن است، مهاجمی که جواب اعتماد استراماچونی را نتوانست بدهد و به بازیکنی نیمکت‌نشین در جمع آبی‌ها تبدیل شد تا از او به عنوان اولین بازیکن مازاد مرد ایتالیایی و جداشده در زمستان نام ببرند.

البته از آن جا که هنوز چند هفته‌ای تا نیم‌فصل و پنجره زمستانی باقی‌مانده نمی‌توان با قطعیت پیرامون آینده تبریزی برداشتی داشت، اما تا به این جا مهاجم همدانی اصلاً نتوانسته جایی برای خود در برنامه‌های تاکتیکی مربی ایتالیایی و دستیارانش باز کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها