کد خبر : 32001

دعوت نشده های سرشناس فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران

دعوت نشده های سرشناس فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران

فهرست تیم ملی به نسبت اردوی قبلی با تغییرات دیگری روبرو شد تا باز هم این اردو خط خورده های سرشناسی را به خود بگیرد.

به گزارش ورزش سه، مارک ویلموتس در حالی فهرست نفرات مدنظر خود برای رویارویی با عراق در حساس ترین بازی دور رفت مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد که در جمع 23 بازیکن دعوت شده خط خورده های های سرشناسی دیده می شود، بازیکنان شناخته شده ای که در لیگ برتر یا لیگ های خارجی عملکرد خوبی داشتند و انتظار می‌رفت در لیست جدید سرمربی بلژیکی نیز باشند.

از جمله این نفرات می توان به مهره های مطرحی همچون اشکان دژاگه یکی از سه کاپیتان تیم ملی و بازیکن تراکتور اشاره کرد. دژاگه که در ترکیب اصلی بازی با کامبوج نیز حضور داشت، در لحظه گرم کردن دچار مصدومیت شد و همین آسیب دیدگی او را چند ماه از میادین دور نگه داشت و باعث شد تا برای تیم باشگاهی اش یعنی تراکتور هم بازی نکند. اما اشکان در مقابل سپاهان برای دقایقی به میدان رفت و آمادگی خود را به نمایش گذاشت ولی به هر حال ویلموتس تصمیم گرفت او را دعوت نکند.

ضمن این که مهرداد محمدی ستاره ایرانی باشگاه آوس پرتغال نیز بعد از تنها یک اردو باز هم از دید سرمربی بلژیکی دور ماند تا برادران تاچیبانا یکی از قُل های خود را از دست بدهد. مهرداد که در اردوی قبلی حضور داشت و توانست اولین گل ملی خود را هم به کامبوج بزند، حالا امیدوار است برای اردوهای بعدی دعوت شود، هرچند که کار بسیار سختی پیش رو دارد.

این دو بازیکن در فهرست جدید تیم ملی جای خود را به دوقلوهای ایرانی باشگاه شارلروا دادند که با درخشش خود بار دیگر باشگاه کوچک بلژیکی را به جمع شش تیم برتر ژوپیرلیگ بازگردانده و آمادگی خود را به رخ کشیده بودند.

اما این دو تنها غایبان بزرگ لیست ویلموتس نیستند. مهدی ترابی هافبک خوش تکنیک تیم پرسپولیس که در بازی های اخیر این تیم درخشان ظاهر شد و توانست 2 گل و 2 پاس گل را به همراه یک پنالتی ثبت کند، برای دومین اردوی متوالی از تیم ملی جا مانده است.

از تیم آبی پوش پایتخت، جای خالی فرشید اسماعیلی و سیدحسین حسینی نکته جالبی است. سیدجسین در هفته های اخیر و به خصوص در بازی با تراکتور درخشش قابل توجهی داشت و فرشید اسماعیلی هم یکی از بهترین های استقلال بود.همچنین سعید آقایی دفاع چپ سپاهان نیز به اوج برگشته و با توجه به سابقه او در تیم ملی می شد انتظار حضور او در اردو را داشت.

در عین حال سعید عزت اللهی ملی پوش و بازیکن ثابت تیم ملی در دوره کارلوس کی روش نیز همچنان در بین  نفرات دعوت شده نیست،درست مثل علیرضا جهانبخش که بعد از حضور همیشگی در تیم ملی بازهم در جمع نفرات ویلموتس حضور ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها