کد خبر : 30511

پرسپولیس در آستانه هت‌تریک تلخ پس از 4 سال


پرسپولیس در آستانه هت‌تریک تلخ پس از 4 سال

پرسپولیس بعد از چهار سال و ۲ ماه ممکن است بار دیگر در لیگ برتر سه شکست متوالی را تجربه کند.

به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که سرخ‌پوشان تهرانی تا به اینجا سه برد و سه شکست در کارنامه خود داشته‌اند. شاگردان «گابریل کالدرون» در هفته‌های پنجم و ششم ۲ شکست تلخ را مقابل سپاهان و شهر خودرو متحمل شدند و حالا در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

پرسپولیس در صورت شکست پیکان می‌تواند به زنجیره باخت‌های خود در لیگ پایان دهد و دوباره در جمع بالانشینان قرار بگیرد اما باخت این تیم، به هیچ‌وجه اتفاق خوبی نخواهد بود چرا که بعد از چهار سال و ۲ ماه مجددا در لیگ، سه شکست پیاپی را تجربه می‌کنند. قرمزهای پایتخت آخرین بار در لیگ پانزدهم سه بازی پیاپی را باختند.

در آن سال پرسپولیس در هفته دوم در اهواز با نتیجه ۲ بر یک به استقلال خوزستان باخت. در روزی که حسن بیت‌سعید برای تیم عبدالله ویسی خوش درخشید. شاگردان برانکو (ایوانکوویچ) هفته بعد در اصفهان با نتیجه چهار بر ۲ مقابل سپاهان طعم تلخ باخت را چشیدند. در آن مسابقه حسین فرکی سرمربی طلایی‌پوشان بود. در هفته چهارم نیز تیم پایتخت‌نشین با حساب ۲ بر یک مغلوب ذوب‌آهن شد. اشتباه علیرضا فغانی و پنالتی که برای تیم یحیی گل‌محمدی در دقایق پایانی گرفت باعث آن شکست شد. 

حالا بعد از ۱۵۲۲ روز، پرسپولیس در صورت متحمل شدن باخت در برابر پیکان، بار دیگر در تعداد شکست‌ها، در لیگ برتر هت‌تریک خواهد کرد.

باید دید حسین فرکی می‌تواند مانند یحیی گل‌محمدی در لیگ پانزدهم پرسپولیس را به سه شکست متوالی در لیگ برتر برساند یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها