کد خبر : 30364

کالدرون: معنای محرومیت تماشاگران پرسپولیس و خلیل‌زاده را نمی‌فهمم

کالدرون: معنای محرومیت تماشاگران پرسپولیس و خلیل‌زاده را نمی‌فهمم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از محرومیت تماشاگران و مدافع این تیم در بازی با پیکان، گفت: به حل مشکل گلزنی پرسپولیس خوشبین هستم و در ادامه عملکرد بهتری خواهیم داشت.

به گزارش مهر، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و پیکان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: یک فینال دیگر داریم. بازی با پیکان یک فینال است که باید این تیم را شکست بدهیم. این تیم گل های زده و خورده زیادی دارد اما ما دنبال برد هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و باید گل بزنیم. نیاز به بردن داریم و این موضوعی است که می خواهیم در بازی با پیکان به آن برسیم.

کالدرون درباره محرومیت هواداران پرسپولیس تصریح کرد: معنی این تصمیم را نمی فهمم. همه می دانند تماشاگران پرسپولیس جزو بهترین ها هستند اما مقابل پیکان آن ها را نداریم. انگار با یک یار کمتر بازی می کنیم.

وی درباره گل های کمی که پرسپولیس در این فصل زده است یادآور شد: این موضوع برای تیمی مثل پرسپولیس جالب نیست. در دو بازی آخر که باختیم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. من خوش‌بین هستم و می توانیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

کالدرون در خصوص شرایط بازیکنان پرسپولیس افزود: من درکی از محرومیت شجاع خلیل زاده ندارم. نمی دانم چرا او باید محروم می شد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نگران بازیکنانی هستم که در این دو هفته آمادگی‌ خوبی نداشتند. کنعانی زادگان و احمد نوراللهی در تیم ملی بازی کردند و بیرانوند هم دروازه بان اصلی بود.

کالدرون در ادامه از غیبت بشار رسن خبر داد و گفت: بشار مشکل پاسپورت داشت و به این به بازی نمی‌رسد. امیدوارم ترابی با وجود مصدومیت به این بازی برسد. اتفاقاتی  افتاده که باعث می شود در روند نتیجه گیری تیم موثر باشد.

وی درباره حضور افشین پیروانی در پرسپولیس و جدایی محسن خلیلی و اینکه آیا تمرکز او را تحت تاثیر قرار نداده است؟ گفت: خیر! تغییرات داخل باشگاه تاثیری روی روند آماده سازی ندارد. تمرینات خوبی داشتیم و همیشه هم خوب کار کردیم. این موضوع جای هیچ بهانه ای ندارد.

کالدرون درباره التهاباتی که بین بازیکنان و هواداران تیم ها به خاطر اعتراض به داور در همین هفته های ابتدایی به وجود آمده است تصریح کرد: ما به عنوان مربی باید به بازیکن یاد بدهیم که با درگیری با داور هیچ چیزی حل نمی شود. من با شما موافقم که چنین مشکلی وجود داشت اما این را در تیمم حل کردم. به بازیکنان خودم و سایر تیم ها می گویم صحبت کردن با داور را کنار بگذارید و فوتبالتان را بازی کنید. داور مثل همه می تواند اشتباه کند و کمیته داوری به این مشکلات رسیدگی می کند. تصمیمات کمیته انضباطی هم اگر به ما آسیب برساند مشکلی را در زمین مسابقه حل نمی کند. مربی باید به بازیکن یاد بدهد که در زمین مسابقه حرف نزند و توانش را برای بردن بگذارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها