کد خبر : 29786

خوشحال‌ترین فرد از حکم دادگاه CAS

خوشحال‌ترین فرد از حکم دادگاه CAS

رای سوپرجام جنجالی و بحث‌انگیز فوتبال ایران در سال 97 سرانجام پس از یک سال شایعه و حرف و حدیث توسط دادگاه کاس اعلام شد و قهرمانی پرسپولیس مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش بانک ورزش، استقلال در زمان مربیگری وینفرد شفر اردوی پیش فصل خود را در ترکیه برگزار کرد و برخی از مسوولان این تیم از جمله ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مخالفت خود را با زمان دیدار آبی‌پوشان برابر پرسپولیس در سوپرجام اعلام کرده بودند.

با این حال، طبق تاریخ از پیش تعیین شده و تاکید سازمان لیگ، استقلال می‌بایست در تاریخ موردنظر در این بازی حاضر می‌شد اما اختلافات شدید آبی‌ها با سعید فتاحی، مسوول کمیته مسابقات از همین جا آغاز شد و روزهای پرتنشی بین باشگاه استقلال و فتاحی شکل گرفت.

پس از حکم پیروزی 3 بر صفر به سود پرسپولیس توسط سازمان لیگ، انتقادهای زیادی از فتاحی صورت گرفت که چرا مثل برخی از تصمیماتش عجولانه اقدام کرده در حالی که کمیته انضباطی باید این رای را اعلام می‌کرد نه سازمان لیگ.

حالا و پس از یک سال، رای کاس همان تصمیم اولیه سازمان لیگ را تایید کرده تا فتاحی شاید خوشحال‌ترین فرد در این ماجرای جنجالی و تصمیم زودهنگام خود باشد و نفس راحتی بکشد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها