کد خبر : 27405

معرفت فوق العاده کریمی برای سپید رود

معرفت فوق العاده کریمی برای سپید رود

مالک و سرمربی پیشین سپیدرود برای دریافت مطالباتش ۵۰۰ میلیون به این باشگاه تخفیف داد.

به گزارش پارس فوتبال ، مالکیت باشگاه سپیدرود رشت یک بار دیگر تغییر کرد و از کیومرث بیات به مهران قاسمی سپرده و قرار شده تمام بدهی‌های گذشته این باشگاه از سوی مالک جدید پرداخت شود.طبق اعلام بیات یکی از اصلی‌ترین طلبکاران سپیدرود علی کریمی , مالک و سرمربی پیشین این تیم است که ۲ میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد. بیات اعلام کرد که کریمی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از مطالباتش را به باشگاه بخشیده است.

این مبلغ فقط مربوط به مطالبات علی کریمی بابت هزینه‌هایی که برای باشگاه کرده، بوده و این مربی حق و حقوق سرمربیگری‌اش را کاملاً به سپیدرود بخشیده است.

این در حالی است که بعضی ها در سپیدرود دم از حضور مربیان غیر بومی می زنند و این اتفاق را مذمت می کنند! بفرمایید؛ این هم از علی کریمی که در هر دوره ای با تلاش های او سپیدرود از بحران عبور کرد. تازه کریمی از خیلی ها که فقط به دنبال نام و نان در سپیدرود هستند بومی تر و گیلانی تر بود.

کریمی می توانست حتی یک ریال به آنهایی که از سایه او می ترسیدند و از دو قدمی باشگاه سپیدرود رد نمی شدند تخفیف ندهد و تمام حق و حقوقش را هم بگیرد. با این کار، تازه هیچ کس از او خرده نمی گرفت اما باز هم احسنت به مرام کریمی که یک بار دیگر معرفت را در حق یک تیم شهرستانی و دوست داشتنی معنا کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها