کد خبر : 26839

ماجرای خشم و کلافگی سرمربی استقلال در چند ثانیه (عکس)

ماجرای خشم و کلافگی سرمربی استقلال در چند ثانیه (عکس)

تنها چند ثانیه می توانست سرنوشت بازی دوم استقلال و همچنین اتفاقات پایان این بازی را متفاوت از آنچه امروز رخ داد رقم بزند اما استراماچونی در آزادی هم نبرد تا با خشم ورزشگاه را ترک کند.

به گزارش ورزش سه، اگر در آن لحظه های پایانی دقیقه 94 مدافعان استقلال با انسجام بیشتری کار می کردند و یا حتی اگر وقت اضافه کمتری گرفته می‌شد آن وقت شاید الان ویدئوی کنفرانس خبری استراماچونی یک از ویدئوهای پربیننده بود؛ اما سرمربی استقلال در پایان بازی در حالی که از خشم برافروخته بود مستقیم از زمین و سپس از ورزشگاه بیرون رفت.

سرمربی ایتالیایی استقلال امروز همه چیز برای چشیدن طعم اولین سه امتیازش در لیگ ایران داشت اما انگار سرنوشت هم فعلا با این مربی جوان سرسازگاری ندارد چرا که آخرین حمله فولاد که تا آن زمان نمی توانست خطر جدی را روی دروازه استقلال ایجاد کند تبدیل به گل شد؛ آن هم در حالی که خط دفاعی استقلال یکی از معدود اشتباهاتش را انجام داد و توپ در شرایطی عجیب در آخرین ثانیه به تور چسبید.

گل فولاد که به ثمر رسید استراماچونی با خشم و فریاد از کنار زمین ساعتش را به نشانه پایان وقت و گرفته شدن زمان اضافی به فغانی نشان می داد وهمین موضوع باعث شد که فغانی یک کارت زرد و تذکری جدی به او بدهد. این در حالی است که او و فغانی در وسط بازی هم یک برخورد نزدیک با هم داشتند اما برخورد خوب استراماچونی باعث شد تا فغانی با یک تذکر دوستان قائله را تمام کند؛ ولی در پایان بازی ماجرا فرق می کرد. مرد ایتالیایی هرچند شعارهای تند هواداران روی سکو علیه وزیر و مدیران استقلال را متوجه نمی شد اما احتمالا به خوبی اتمسفر سنگین حاصل از این تساوی خانگی را احساس می کرد.

در این زمان جواد نکونام به سمت استراماچونی آمد و این دو با هم دست دادند اما سرمربی آبی ها به سرعت بعد از دست دادن با سرمربی حریف به سمت وسط زمین دوید تا باردیگر اعتراضش را به گوش فغانی برساند. او از بین بازیکنان خسته استقلال عبور کرد و خودش را به داوران رسانده و بازهم اعتراضش را نشان داد.

سپس بی توجه به جو عصبانی ورزشگاه و بازیکنانی که از غم شکست روی چمن سبز آزادی پهن شده اند عرض زمین را طی کرد و در حالی که با دست ها و حرکات بدنش کماکان به فغانی اعتراضش را نشان می داد وارد تونل شد.

سرمربی استقلال در راهرو ورزشگاه و در میکسدزون وقتی با میکروفن خبرنگاران مواجه شد با دست میکروفن ها را کنار زد و بدون اینکه به نشست خبری برود استادیوم آزادی را ترک کرد تا دومین مربیگری اش در لیگ برتر نیز پرحاشیه و جنجالی شود. آنچه این اتفاقات را برای هواداران استقلال نگران کننده می کرد این بود که در ورزشگاه نیز این شایعه وجود داشت که شاید استراماچونی استقلال را ترک کند اما با وجود خشم مرد ایتالیایی مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که با این مربی ایتالیایی ادامه خواهند داد.

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

01430405

01430398

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها