کد خبر : 26440

افشای پرداخت پول پرواز میلیچ توسط سرمربی استقلال

افشای پرداخت پول پرواز میلیچ توسط سرمربی استقلال

گاتزتا دلواسپورت بعد از اولین شکست استراماچونی گزارشی در مورد شرایط این مربی در ایران تهیه کرده و در آن به نکات عجیبی اشاره کرده است

به گزارش خبرورزشی، این سایت معتبر ایتالیایی گزارش خود را با اشاره به شرایط سختی که مربی ایتالیایی در ایران تجربه کرده آغاز و با اشاره به این شرایط به کابوس می‌نویسد:

«هنگامی که استراماچونی نیمکت مربیگری اینتر را از ماسیمو موراتی مالک اینتر تحویل می‌گرفت، هیچ‌وقت پیش‌بینی این شرایط عجیب را در ایران نمی‌کرد. مربی ۴۳ ساله در ایران درگیر یک کابوس واقعی شده است. او که روزی یووه را در لیگ ایتالیا شکست داده بود، بعد از سپری کردن شرایطی سخت در اودینیزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ، حالا مربی استقلال تهران است.»

یکی دیگر از افشاگری‌های بزرگ رسانه ایتالیایی در مورد پرداخت پول بلیت پرواز میلیچ از جیب مربی ایتالیایی است: «طولی نکشید که مشکلاتی هم در مذاکره با میلیچ برای حضور در ایران پیش آمد و باشگاه استقلال حاضر نشد پول پرواز این بازیکن به تهران را بپردازد. به همین خاطر طبق اطلاعات منابع ما، استراماچونی از جیب خود پول این پرواز را پرداخت کرد. با این وجود به میلیچ بعد از حضور در ایران نیز ویزا داده نشد تا او شبانه به دبی برود.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها