کد خبر : 26189

کدام تیم های داخلی به دنبال لژیونر استقلال هستند؟

کدام تیم های داخلی به دنبال لژیونر استقلال هستند؟

مسئولان باشگاه سپاهان مذاکره رسمی با امید ابراهیمی نکرده‌اند. آن‌ها هیچ تماسی با او نداشته‌اند. در مقابل پدیده‌ای‌ها از روز گذشته تماس‌های خود را با ابراهیمی و مدیربرنامه‌هایش آغاز کردند.

به گزارش خبرورزشی، امید ابراهیمی هافبک دفاعی الاهلی قطر فردا جلسه مهمی را با مسئولان این باشگاه برگزار خواهد کرد. آن‌ها اقدامی کردند که هافبک ایرانی را در منگنه قرار دادند.

این باشگاه از روز اولی که نقل و انتقالات شروع شد، تأکید داشت ابراهیمی باید بماند و در پایان قراردادش برود. امید هم با خیال راحت به قطر بازگشت و تمریناتش را به این نیت که در فصل جدید هم برای الاهلی توپ خواهد زد، آغاز کرد. رفته‌رفته، اما اتفاقات تازه‌ای رخ داد.

حالا این سوال پیش می آید که آیا انتقال ابراهیمی به لیگ برتر و سپاهان جدی است؟ آیا خبر‌های اخیر درباره مذاکرات پدیده و او صحت دارد؟

درباره سؤال اول باید گفت مسئولان این باشگاه اصفهانی مذاکره رسمی با امید نکرده‌اند. آن‌ها هیچ تماسی با او نداشته‌اند. در مقابل پدیده‌ای‌ها از روز گذشته تماس‌های خود را با ابراهیمی و مدیربرنامه‌هایش آغاز کردند. آن‌ها پیگیر وضعیت ابراهیمی بودند و می‌خواستند مزه دهانش را بفهمند.

جوابی هم که شنیدند این بود؛ «تکلیف قطعی روشن نیست ولی به‌زودی مشخص می‌شود.» احتمال اینکه ابراهیمی به ایران و لیگ برتر برگردد زیاد است. ولی نمی‌توان پیش‌بینی کرد او سر از کدام باشگاه در می‌آورد. شاید پدیده، شاید سپاهان و شاید هم استقلال. ظاهراً مهدی رحمتی هم صحبت‌هایی با ابراهیمی داشته و از این بازیکن خواسته تا به مشهد برود و فصل را کنار آن‌ها بگذراند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها