کد خبر : 26149

قلعه نویی اولین شاه ماهی استقلالی را صید کرد؛ حالا نوبت دومی است

قلعه نویی اولین شاه ماهی استقلالی را صید کرد؛ حالا نوبت دومی است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امید نورافکن را به مدت یک سال و به صورت قرضی به خدمت گرفتیم و از امروز «سه‌شنبه» در تمرینات حاضر می‌شود.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت جذب امید نورافکن اظهار کرد: ما توانستیم رضایت باشگاه شارلوا بلژیک را جلب کنیم و نورافکن را به مدت یک سال و به صورت قرضی به خدمت گرفتیم و این بازیکن به اصفهان آمده است و از امروز (سه‌شنبه) در تمرینات حضور می‌یابد.

تابش درباره وضعیت جذب امید ابراهیمی بیان کرد: ما تمایل به جذب امید ابراهیمی داریم، اما او در ابتدا باید مشخص کند که می‌خواهد در لیگ قطر بماند یا به ایران بازگردد. در حال حاضر مشغول مذاکره با این بازیکن هستیم و امیدواریم بتوانیم رضایتش را جلب کنیم.

او درباره وضعیت جذب روزبه چشمی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم چشمی را به خدمت بگیریم چرا که ۶ سهمیه لیگ برتری مان پر شده است.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه محرومان این تیم در هفته اول بخشیده شدند، گفت: ما درخواست دادیم که محرومان ما به مناسبت عید ولایت و امامت بخشیده شوند و منتظر جواب مسئولان فوتبال هستیم.

تابش درباره اظهارات خلیلی سرپرست پرسپولیس مبنی بر مظلوم نمایی سپاهانی‌ها در اتفاقات رخ داده برای هواداران این تیم گفت: ما درباره تیم‌های دیگر حرفی نمی‌زنیم و همه تلاش خود را می‌کنیم که این هفته بازی‌های لیگ برتر شروع می‌شود آرامش داشته باشیم و شاهد لیگ سالم و بانشاط باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها