کد خبر : 25559

بیانیه عجیب سومقایت بعد از جذب یک پرسپولیسی (عکس)

بیانیه عجیب سومقایت بعد از جذب یک پرسپولیسی (عکس)

باشگاه سومقایت جمهوری آذربایجان، از مهدی شریفی خرید جدید خود رونمایی کرد و به شکلی عجیب، بیانیه جذب او را منتشر ساخت.

به گزارش طرفداری ، مهدی شریفی ، مهاجم 26 ساله ایرانی سابق تیم‌های سپاهان ، تراکتور و پرسپولیس ، پس از فسخ قراردادش با سرخ‌پوشان پایتخت، با عقد قراردادی دو ساله به تیم سومقایت جمهوری آذربایجان پیوست.

باشگاه سومقایت جمهوری آذربایجان در وب سایت خود، به شکلی عجیب خبر جذب مهدی شریفی را منتشر کرد:

باشگاه سومقایت برای فصل 20-2019 ترکیب تیم را تقویت کرده و مهدی شریفی، مهاجم اهل آذربایجان جنوبی را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفت. هموطن جنوبی ما از این فصل در تیم سومقاییت توپ خواهد زد. مهدی شریفی در طول دوران فوتبال خود در 74 بازی برای سپاهان، 27 گل به ثمر رسانده است. در تراکتور سازی نیز در 37 بازی، 4 گل زده و 4 بار نیز برای پرسپولیس به میدان رفته است. او همچنین دو فصل قهرمان لیگ فوتبال ایران شده است.

باشگاه سومقایت در حالی مهدی شریفی را اهل آذربایجان جنوبی! دانسته که شریفی اصالتا آذربایجانی نیست بلکه اصالتی اصفهانی دارد و متولد اصفهان است. هنوز مشخص نیست که باشگاه سومقاییت در معارفه مهدی شریفی دچار اشتباه شده یا این که با انتشار این بیانیه، هدف و نیت خاصی داشته است.  

این اولین باری نیست که باشگاه سومقاییت با یک ایرانی همکاری می‌کند. حدود هفت ماه پیش،  ریاض رفیع‌اف، رییس سومقاییت با محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور دیدار کرد و با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها