کد خبر : 23516

باشگاه پدیده پاسخ ادعای استقلال را داد

باشگاه پدیده پاسخ ادعای استقلال را داد

سخنگوی باشگاه شهر خودرو به اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش11،  جواد طاری‌بخش در واکنش به اظهارات امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال که در خصوص گرفتن طلب استقلال از فیفا و ارتباط آن با باشگاه شهرخودرو صحبت کرده بود، گفت: ما خوشحالیم که مشکل باشگاه استقلال حل شد اما اینطور نبوده که باشگاه استقلال کاری در فیفا انجام دهد مشکل ما را حل کند چرا که ما هیچ مشکلی در فیفا نداریم. اولین باشگاه ایرانی که طلب خود را از فیفا گرفت باشگاه شهرخودرو بود. چرا که توانستیم با هماهنگی فدراسیون و رایزنی باشگاه پاداش حضور محمدرضا خانزاده در جام جهانی را بگیریم و با آن بدهی خارجی خود را پرداخت کردیم. اسناد و مدارک این مسئله هم موجود است.

وی ادامه داد: ما کارهای خودمان را انجام دادیم اما اینکه مسئولان باشگاه استقلال بگویند ما کاری انجام دادیم که به کام باشگاه شهرخودرو بوده درست نیست چرا که باشگاه استقلال راهی را رفت که یک سال قبل باشگاه شهرخودرو این کار را کرده بود و حالا باشگاه استقلال به نوعی کار ما را تکرار کرد. خوشحالیم که یک باشگاه ایرانی مسیر سال گذشته ما را طی کرد و به نتیجه رسید.

طاری‌بخش افزود: سال قبل ما دچار این مشکل شدیم اما بعد از اینکه آقای حمیداوی باشگاه شهرخودرو را در اختیار گرفت با درایت او و اعزام وکیلش به فیفا توانستیم با رایزنی این مشکل را حل کنیم و به نتیجه هم رسیدیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها