کد خبر : 21082

مهدی رحمتی دوباره به شماره یک رسید (عکس)

مهدی رحمتی دوباره به شماره یک رسید (عکس)

دروازه بان جدید شهر خودرو در این تیم پیراهن شماره یک را بر تن خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی کار خود در شهر خودرو را مطابق انتظار و به رسم یک دهه گذشته با پیراهن شماره یک آغاز کرد تا به این ترتیب در مشهد نیز شماره ای که سال ها روی پیراهن او نقش بسته بود، فعالیت کند.

کاپیتان سابق استقلال در مشهد البته هنوز بازوبند کاپیتانی را نبسته و بر خلاف استقلال فصل را شروع کرده اما در اولین تمرین احترام ویژه ای از سوی حاضرین دریافت کرد و حالا جلوتر از دو دروازه بان جوان این تیم نفر اول رختکن تیم گل محمدی است.

میلاد فراهانی که می توانست رقیب اصلی رحمتی درون دروازه پدیده باشد در روز ورود رحمتی به مشهد راهی سیرجان شد تا دروازه بان آبی ها گزینه اول و اصلی برای حضور درون دروازه باشد.

رحمتی در مشهد بعد از سه سال به برند مورد علاقه خود بازگشته است؛ او که فصل اول حضور دوباره در استقلال یعنی لیگ پانزدهم از این برند ایرانی استفاده می کرد، بعد از سه فصل دوباره به این برند رسیده تا شرایطی شبیه به لیگ پانزدهم داشته باشد.

با جدایی بهزادی و فراهانی که فصل گذشته نفر اول دروازه پدیده بودند رحمتی حالا در رقابت با دو دروازه بان جوان است و این بار به نظر می رسد چالش درون تیمی برای رسیدن به دروازه ندارد و تنها چالش او شاید با کیلومترها دورتر باشد.

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها