کد خبر : 20608

گزینه ملی پوش پرسپولیس دست نگه داشت!

گزینه ملی پوش پرسپولیس دست نگه داشت!

مدافع ملی پوش باشگاه ماشین سازی تبریز برای توافق با پرسپولیس منتظر است تا ابتدا سرمربی این تیم مشخص شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیش از خروج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی ۶۵ ساله پرسپولیس تهران از ایران، او در نشستی که با ایرج عرب، مدیرعامل تیم داشت، فهرست بازیکنان آزاد و مدنظرش را تحویل مدیران باشگاه داد تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند و این درحالیست که طبق شنیده‌ها نام محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع سابق استقلال تهران هم در آن است.

درحال حاضر پرسپولیسی‌ها با مشکل ماندن برانکو در پرسپولیس مواجه هستند و همین موضوع سبب شده تا آنها در فصل نقل و انتقالات وضعیت خوبی را سپری نکنند و این درحالیست که تیم های دیگر در صدد جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند تا در لیگ نوزدهم پر قدرت حاضر شوند.

کنعانی زادگان که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هم برای تیم ملی بازی کرد و عضو باشگاه ماشین سازی تبریز است، در مصاحبه هایش از علاقه به پرسپولیس گفته و پیش از سفر او با تیم ملی به سئول برای دیدار با کره جنوبی زمانیکه با او از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها صحبت کردیم، کنعانی بیان کرد، که در حال حاضر در اردوی تیم ملی است و نمی‌خواهد در این باره صحبت کند.

البته او درحال حاضر برای توافق با پرسپولیس منتظر است تا ابتدا سرمربی این تیم مشخص شود تا سپس تصمیم نهایی را بگیرد.

سرخپوشان درحال حاضر سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و شاهین عباسیان را در اختیار دارند که می‌توانند در پست دفاع وسط بازی کنند که البته اگر رضایت نادری از باشگاه بلژیکی گرفته نشود باید راهی این کشور شود و همچنین انصاری نیز دچار مصدومیت است.

کنعانی جوان سابقه بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، استقلال تهران و سایپا را دارد و پیش از حضور در استقلال مدنظر پرسپولیس بود، اما در آخرین ساعات به تیم آبی پوش پایتخت پیوست و با توجه به مصدومیت و ... نتوانست دوران خوبی را در این تیم سپری کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها