کد خبر : 18636

خودزنی عمیق به سبک مدیران استقلال

خودزنی عمیق به سبک مدیران استقلال

در شرایطی که فرهاد مجیدی به طور مستقیم خواهان به دست گرفتن سکان هدایت استقلال برای فصل بعد شده بود، خبری مبنی بر ...

ورزش 11 - پس از جدایی وینفرید شفر از استقلال تهران، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌های تهران معرفی شد و با توجه به عملکرد قابل قبولی که از خود ارائه داد، این گونه گمان می‌رفت که مدیران استقلال را راضی کرده باشد تا سکان هدایت این تیم را برای فصل بعد هم در دست بگیرد، اما واقعیت بسیار تلخ‌تر از آنچه بود که مجیدی باورش می‌شد.

امیرحسین فتحی، مدیر باشگاه استقلال دقایقی پیش به طور رسمی اعلام داشت که سرمربی جدید استقلال تا هفتۀ آتی معرفی خواهد شد و این باشگاه در تمام این روزها مشغول یافتن گزینه‌ای مناسب برای هدایت این تیم بوده است و کار انتخاب سرمربی جدید خارجی بسیار سخت است تا مشخص شود که مجیدی اصلاً به چشم مدیران آبی‌ها نیامده و او سرمربی فصل بعد این تیم نخواهد بود!

مجیدی برای اثبات کردن جدیت خود به مدیران، حتی لیست مدنظرش را به باشگاه استقلال ارائه داد و خروجی‌ها و ورودی‌های لازمه را با کمترین هزینه و دردسر ممکن جمع‌آوری کرد تا نشان بدهد که هم یک مربی صرفه‌جو و بدون ریخت و پاش، و هم مربی با برنامه و هدفمند، برای رساندن تیم محبوبش به قدرت برتر فوتبال ایران است که این اتفاق هم به نظر می‌رسد از چشم مدیران استقلال به دور مانده است.

شاید فرهاد مجیدی هنوز شخصیتی کاریزماتیک را در کنار زمین پیدا نکرده باشد، اما او اقتدارش را در مقطع کنونی، به خوبی توانسته در اردوی استقلال حاکم کند! کاری که وینفرید شفر طی مدتی طولانی نتوانست به انجام آن موفق شود و در مرداب حواشی غرق شده بود، اما فرهاد با چند اخراج مصلحتی و شناخت مناسب‌تر از وضعیت فوتبال ایران، توانست نشان بدهد که چه کسی حرف اول و آخر را می‌زند!

با تمام این تفاسیر، مجیدی گزینۀ ایده‌آل مدیران استقلال نبود، مدیران آبی‌ها برخلاف مجیدی، علاقۀ وافری به ریخت و پاش دارند و با سرمربی خارجی رویاهای خود را تحقق یافتنی می‌بینند، در صورتی که یکی از همین خودی‌ها با تکیه بر نیروی جوانی و تفکرات نو و تعصبی مثال زدنی، مدت‌هاست آمادۀ هدایت این کشتی به گل نشسته است، اما چه می‌شود گفت وقتی خودمان هم خودمان را باور نداریم؟!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها