کد خبر : 18492

واکنش رسمی به بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال

واکنش رسمی به بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال

در روزهای اخیر و در محافل ورزشی زمزمه هایی مبنی بر بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال به گوش رسید. کامران منزوی، یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

کامران منزوی که در این باره با میزان صحبت می کرد، گفت: همه این صحبت‌ها شایعه است. تازه یکی، دو روز پیش فصل کابوس‌وار استقلال تمام شد و برای انتخاب سرمربی هم سلسله مراتبی وجود دارد که اشتباهی صورت نگیرد.

معاونت ورزشی باشگاه ابتدا باید گزینه‌ها را پیدا کند و با شرایط باشگاه تطبیق دهد. بعد از آن اسامی به کمیته فنی می‌رود و پس از بررسی‌ این گزینه‌ها به مدیرعامل معرفی می‌شوند و پس از آن مدیرعامل با تشکیل جلسه هیئت مدیره بودجه این کار را تامین می‌کند و عزل و نصب سرمربی هم به عهده مدیرعامل است.

با این شرایط وقتی هنوز این مراحل به صورت کامل طی نشده قطعا هنوز چیزی هم مشخص نیست. قلعه‌نویی در حال حاضر درگیر جام حذفی است و فرهاد مجیدی هم دو روز پیش کارش به عنوان سرمربی تمام شده است. جلسه هیئت مدیره هم هنوز در این مورد تشکیل نشده که اعضای هیئت مدیره بخواهند نظری روی گزینه خاصی داشته باشند و موافق یا مخالف کسی باشند. مشغول بررسی هستیم و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین مدت برای پرهیز از اشتباه بهترین گزینه را با مراحلی که اشاره کردم انتخاب کنیم.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها