کد خبر : 18414

قصه فصل بعد فرهاد و استقلال شروع شد

قصه فصل بعد فرهاد و استقلال شروع شد

پیروزی ارزشمندی که فرهاد مجیدی در هفتۀ پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد، بخش مهمثی از سرنوشت او را در استقلال برای فصل بعد مشخص کرد.

به گزارش ورزش11، استقلال تهران فصل تلخ و پرحاشیۀ خود را شب گذشته با پیروزی شیرین برابر العین امارات به پایان رساند تا در این روزهای پر ابهام، آبی‌های تهران موفق شوند با خاطره‌ای حداقل شیرین کار را به پایان برسانند و برای سرمربی خود حداقل بقای ممکن را کسب کنند و هیئت مدیرۀ بسیار سرسخت این تیم را مجاب نمایند که به ستارۀ محبوب استقلال اعتماد کنند.

فرهاد مجیدی با علم به این مسئله که سرمربی موقت خواهد بود و سایۀ سرمربی خارجی بر سرش دائماً تهدیدکنندۀ جایگاهش خواهد بود، بر روی نیمکت این تیم نشست و کار سختش را برای آبادسازی ویرانه‌های وینفرید شفر آغاز کرد تا بدشانسی گریبان او را هم در اواخر فصل بگیرد و کمی جایگاهش متزلزل شود.

استقلال حالا  با فرهاد مجیدی می‌تواند حداقل آرامش داشته باشد، چرا که می‌داند قرار است با فرهاد فصلی رویایی خود را بسازد و به روزهای روشن‌تر دست پیدا کند، زیرا امروز آبی‌های تهران، پدر فوتبالی متعصبی را بالای سر خود می‌بینند که پس از زنده‌یاد پورحیدری و حجازی به سختی صاحب آن شده‌اند! مردی که از جنس خود آبی‌هاست و درک مناسبی را از سکوهای عاشق تیم خود دارد.

پیروزی برابر العین، آخرین چراغ سبز فرهاد مجیدی را برای بقا بر روی نیمکت استقلال حاصل کرد تا از همین حالا آبی‌های تهران تکلیف خود را برای فصل بدانند و دیگر کسی به خود جرئت ندهد که نام سرمربی بعدی آبی‌ها را مطرح کند و صندلی فرهاد، مستحکم‌تر از همیشه باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها