کد خبر : 18397

خطر قطع همکاری بازیکنان خارجی بیخ گوش پرسپولیس

خطر قطع همکاری بازیکنان خارجی بیخ گوش پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در پرداخت دستمزد نفرات خارجی خود سخت به مشکل خورده است.

بازیکنان خارجی پرسپولیس مدت زیادی است که دریافتی از این باشگاه نداشته‌اند و از این مسئله دلخورند. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش هستند تا ارز ثانویه تهیه کنند تا مجبور نشوند بیشتر از این برای پرداخت دستمزد خارجی‌های خود با توجه به افزایش چشمگیر قیمت ارز، ضرر مالی ببینند.

به خاطر همین مسئله هم بود که بشار رسن با دلخوری مجبور به ترک ایران شد و باز هم به وی وعده داده شد که دستمزدش را به زودی دریافت می‌کند. ضمن اینکه اگر وساطت برانکو ایوانکوویچ نبود ماریو بودیمیر نیز در سفر اخیرش به کرواسی در کشورش ماندنی شده و با فسخ قرارداد یک‌طرفه و شکایت به فیفا خواهان کل پول قراردادش می‌شد. از این جهت که او به دلیل چند ماه عقب افتادن حق و حقوقش قانوناّ می‌توانست به مانند آنتونی گولچ (بازیکن سابق پرسپولیس) این کار را انجام دهد.

با توجه به این مسائل امکان اینکه باشگاه پرسپولیس با بازیکنان خارجی خود برای فصل آینده قطع همکاری کند، زیاد است. باشگاه پرسپولیس اگر مایل به حفظ رادوشویچ، بودیمیر و بشار باشد باید مبلغی در حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان برای یک فصل آن‌ها کنار بگذارد که در ظاهر اقدامی معقول نیست. جدا از اینکه فراهم کردن دستمزد مربیان خارجی پرسپولیس هم بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در پی خواهد داشت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس در این زمینه صحبت‌هایی هم با برانکو ایوانکوویچ داشته است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها