کد خبر : 18273

تراکتورسازی بی خبر از تصمیم ناگهانی کاپیتانش

تراکتورسازی بی خبر از تصمیم ناگهانی کاپیتانش

رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد کاپیتان این تیم آنها را در جریان جدایی‌اش قرار نداده و بعید است این اتفاق رخ دهد.

عباس الیاسی در مصاحبه تلفنی با برنامه موج فوتبال شبکه سهند در واکنش به پیام اینستاگرامی مسعود شجاعی که از تراکتورسازی خداحافظی کرده است، گفت: شجاعی قرارداد ٣ ساله با ما دارد و به نظرم پست اینستاگرام او دو پهلو و احساسی است؛ او هیچ صحبتی نه با من و نه با آقای زنوزی نداشته است؛ مسعود در تراکتور می‌ماند.

او درباره تعیین تکلیف وضعیت سرمربی آینده تراکتورسازی عنوان کرد: ما فعلا با لیکنز قرارداد داریم و بعد از جلسه روز سه شنبه هیات مدیره درباره ادامه فعالیت او یا انتخاب سرمربی جدید به نتیجه خواهیم رسید.

رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: به دستور مالک باشگاه یک هیات کارشناسی و فنی تشکیل شده تا تصمیمات فنی از طریق خرد جمعی اتخاذ شود.

الیاسی درباره وضعیت نهایی بازیکنان سرباز تراکتورسازی اظهار کرد: احسان پهلوان یک ماه دیگر از خدمت‌اش باقی مانده ولی بقیه بازیکنان تا شهریورماه ٩٨ سرباز هستند و برای ادامه فعالیت‌شان قطعا با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره خواهیم کرد.

او پیرامون جذب بازیکنان جدید و ملی‌پوش به خصوص در پست دروازه‌بانی گفت: سال گذشته که تیم را تحویل گرفتیم، کمتر بازیکنی تمایل داشت به تراکتور بیاید، اما امسال اکثر بازیکنان سطح بالا تمایل دارند در این تیم بازی کنند و هواداران در این زمینه منتظر خبرهای خوب باشند.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت بازیکنان خارجی تراکتور گفت: کوین کنستانت امروز به تبریز می‌رسد و اگر فردا تست‌های پزشکی ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد، از فصل آینده در تیم ما بازی خواهد کرد.

الیاسی درمورد شرایط سایر بازیکنان تراکتورسازی ابراز کرد: از اروین شکایت کردیم، اما سوگیتا و استوکس با ما قرارداد دارند و با تراکتور ادامه خواهند داد. 

او با بیان اینکه متاسفانه نتوانستیم از توانایی‌های استوکس به خوبی بهره ببریم، عنوان کرد: در این زمینه هم ما مقصر بودیم، هم خودش ولی می‌خواهیم استوکسِ واقعی را از فصل آینده ببینیم.

عباس الیاسی هرگونه مذاکره با مربیان ایرانی را فعلا رد کرد و گفت: همه چیز را به تصمیم حرفه‌ای تیم کارشناسی و جلسه هیات مدیره موکول کرده‌ایم.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها