کد خبر : 17889

مراسم تدفین بهنام صفوی + تصاویر

مراسم تدفین بهنام صفوی + تصاویر

مراسم وداع با پیکر بهنام صفوی خوانند موسیقی پاپ از دقایقی پیش در اصفهان آغاز شد.

راهبرد معاصر ،  پیکر مرحوم بهنام صفوی دقایقی پیش برای وداع در مقابل خانه هنرمندان و در کنار خیل عظیم دوستدارانش برای ادای احترام قرار گرفت.

در این مراسم جمعی از هنرمندان از جمله سیروان و زانیار خسروی، مهدی مقدم، حسین کشتکار بوشهری و دیگر هنرمندان عرصه موسیقی حضور داشتند.

مراسم باشکوه تشییع پیکر هنرمند فقید بهنام صفوی+تصاویر

سید محمد علی صفوی پدر این هنرمند در این آیین گفت: بهنام هنرمندی بود که ماه ها رنج بیماری را تحمل کرد و در نهایت تسلیم خواست الهی شد.

وی ادامه داد: از همه دوستداران و هر فردی که این هنرمند را می شناخت درخواست می کنم که هر گونه ناراحتی از او را حلال کنند.

پدر این خواننده فقید گفت: بهنام هنرمندی مهربان و با احساس بود که دوست نداشت هیچکس از وی ناراحت باشد.

مراسم باشکوه تشییع پیکر هنرمند فقید بهنام صفوی+تصاویر

در ادامه محمدعلی جعفری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تسییع این هنرمند گفت: از تمام نهادهایی که برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کردند سپاسگزاریم.

اقامه نماز بر پیکر این هنرمند با حضور جمعیت بسیاری از دوستداران آن مرحوم برگزار و سپس برای مراسم تدفین و خاکسپاری راهی شاهین شهر شدند.

مراسم باشکوه تشییع پیکر هنرمند فقید بهنام صفوی+تصاویر

همچنین، فردا مجالس ترحیمی از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در مسجد المهدی (عج) واقع در خیابان مرداویج اصفهان و بعد از ظهر، از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان جی اصفهان برای این هنرمند فقید برگزار می‌شود.

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها تحمل بیماری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در سن ۳۶ سالگی درگذشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها