کد خبر : 15979

ماجرای بیرانوند و عدد 6 چیست؟

ماجرای بیرانوند و عدد 6 چیست؟

علیرضا بیرانوند در تقابل‌های اخیر با عمر السوما، مهاجم سوری الاهلی ناکام بوده و ۶ گل خورده است.

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در امارات به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان یوسف عنبر به پیروزی ۲ بر یک رسیدند و ۶ امتیازی شدند.

عمر السوما، مهاجم سوری الاهلی در این بازی دبل کرد تا عامل پیروزی تیمش لقب بگیرد و از سویی دیگر خلیل زاده برای نماینده ایران گلزنی کرد.

با ۲ گلی که سوما به بیرانوند زد، این بازیکن مقابل دروازه‌بان ملی پوش ایران ۶ گل به ثمر رساند که جالب توجه است و به همین دلیل او را قاتل علی‌ بیرو می‌نامند. در تقابل‌های اخیر سوما و بیرانوند، این بازیکن موفق به گلزنی به علیرضا بیرانوند شده بود. در سال ۲۰۱۷ و در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید که سوما به بیرانوند گلزنی کرد.

در همان سال و در مرحله یک چهارم نهایی این ۲ تیم بازی کردند که در پایان سرخپوشان موفق به پیروزی و صعود شدند، اما در بازی رفت که ۲ - ۲ شد، سوما به بیرو گلزنی کرده بود و در دیدار امشب (دوشنبه) هم دبل کرد تا عامل پیروزی تیمش لقب بگیرد. پیش از آن هم زمانیکه بیرو در نفت بود، ۲ گل از سوما خورد تا رو در روی این بازیکن ۶ گل خورده باشد.

همچنین بیرانوند برای سومین بار در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ دروازه اش باز شد تا موفق به کلین شیت نشود. تنها در بازی رفت پرسپولیس و الاهلی او دروازه اش را بسته نگه داشت.

در حال حاضر در جدول رده بندی، السد با پیروزی مقابل پاختاکور هفت امتیازی است و به صدر جدول گروه D صعود کرد. الاهلی عربستان که روز گذشته پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد، با ۶ امتیاز در رتبه دوم است. پاختاکور با پنج و پرسپولیس با چهار در رتبه‌های بعدی این گروه قرار دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها