کد خبر : 15612

درخواست اجرای سریعتر طرح رتبه بندی معلمان

درخواست اجرای سریعتر طرح رتبه بندی معلمان

نماینده مردم ایلام در مجلس در تذکرات متعددی به رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای قانون مزایای شاغلان مناطق جنگی و نظام رتبه‌بندی معلمان شد.

سلام امینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رییس‌جمهور، گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه مکلفند طبق ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه از سال دوم اجرای قانون مزایای شاغلان مناطق جنگی را مطابق جداول سال ۱۳۹۶ پرداخت کنند.

وی ادامه داد: در ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه بند مربوط به امور شاغلان از سال ۹۷ اجرایی شده است اما بند «ج» این ماده که مربوط به بازنشستگان مناطق عملیاتی است، هنوز اجرایی نشده است. اجرای این بند حق این عزیزان است که رنج دوران دفاع مقدس را متحمل شدند، از رییس‌جمهور موکدا می‌خواهم دستور اجرای این قانون را صادر کنند. همچنین درخواست رفع محدودیت بخشنامه اعمال مدرک کارکنان دولت به ویژه فرهنگیان را از دکتر روحانی خواستارم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ابراز امیدوار کرد: رسیدگی مستمر به امور سیل‌زدگان به ویژه سیل‌زدگانی که خانه و کاشانه خودشان را در سیل استانهای ایلام، لرستان و خوزستان از دست دادند، مورد توجه مقامات مسؤول باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم آقای وزیر طبق وعده‌های رسانه‌ای خود لطفا پاداش پایان خدمت سال ۱۳۹۷، حق‌الزحمه سال‌های ۹۶ و ۹۷ و اضافه کار و تدریس فرهنگیان در شش ماهه سال ۹۷، ماموریت‌های اداری و هزینه‌های درمانی و کمک هزینه‌های ازدواج در زونکن‌های دوایر مالی، خاک می‌خورد. انتظار دارم در آستانه هفته پاسداشت مقام و منزلت قشر فرهیخته فرهنگیان، امید این عزیزان در پرداخت مطالبات و اجرای کامل قانون نظام رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۸، ناامید نشود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها