کد خبر : 15353

آغاز تلاش پرسپولیس برای جذب بازیکن فولاد در فصل بعد

آغاز تلاش پرسپولیس برای جذب بازیکن فولاد در فصل بعد

مسئولان باشگاه پرسپولیس کار خود را برای فصل نقل‌وانتقالات تابستان شروع کرده‌اند و در حال مذاکره با گزینه‌های مد نظر خود هستند.

برانکو ایوانکوویچ در چهار سال حضورش در پرسپولیس همواره نشان داده به هرچه خواسته رسیده است. از کسب جام‌های متعدد تا جذب بازیکنان محبوبش به کمک باشگاه رقم خورد تا سرخ‌ها بتوانند به خواسته‌های طلایی خود دست پیدا کنند.

مرد کروات پرسپولیس برای جذب شجاع، سیدجلال و مهدی ترابی صبر کرد و هرکدام را بعد از یک الی دو سال بعد از ارائه پیشنهاد جذب کرد. بازیکنانی که به دلیل قرارداد داشتن در پیوستنشان به سرخ‌پوشان تهرانی تاخیر  افتاد. برانکو برای فصل بعد بازیکنان خود در خط حمله حفظ خواهد کرد و به‌نظر می‌رسد نیازی به بازیکنی نخواهد داشت. ولی خط دفاع خود را سروسامان خواهد داد و قطعا یکی دو بازیکن برای این پست جذب خواهد کرد.

از همین رو برانکو قصد دارد سینا مریدی بازیکن فولاد خوزستان را که در زمستان نتواسنت به خدمت بگیرد، در تابستان به جمع شاگردان خود اضافه کند. مرد کروات تیم فوتبال پرسپولیس که علاقۀ زیادی به بازیکنانی با قابلیت بکارگیری در چند پست را دارد، به سبک بازی مریدی علاقه دارد و به مدیران باشگاه اعلام کرده تا هرطور شده این هافبک تدافعی که قابلیت بازی در دفاع آخر را دارد، جذب شود. گفته می‌شود صحبت‌های ابتدایی نیز با این بازیکن انجام شده و مشکلی برای پیوستنش به سرخ‌پوشان وجود ندارد و به احتمال فراوان مریدی اولین خرید تابستانی برنکو لقب خواهد گرفت.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها