کد خبر : 13598

امشب فردوسی پور از برنامه 90 خداحافظی می کند؟

امشب فردوسی پور از برنامه 90 خداحافظی می کند؟

سرنوشت برنامۀ نود و عادل فردوسی پور در سال 1398 کاملاً نامشخص است و به نظر می‌رسد آیندۀ همکاری این دو، داومی نداشته باشد.

آخرین دوشنبۀ سال 97، احتمالاً آخرین حضور عادل فردوسی‌پور در برنامۀ نود خواهد بود، فصلی پرماجرا و پردردسر برای پسر همیشه جنجالی که روزنه‌هایی از امید را در فوتبال خاکستری ایران نشان داد، حالا در آستانۀ رسیدن به خط پایان است، خط پایانی که سال‌ها از آن برای بزرگان فوتبال قصه ساخت و خودش را در بطن جریان آن شناور کرد تا فردوسی پور، تبدل به "عادل" شود!

اینکه چرا و به چه بهانه‌ای عادل فردوسی‌پور از برنامۀ نود که دست ساختۀ خودش بود، کنار گذاشته شد برای مخاطبین کاملاً روشن است، سیاست تلویزیون در این سال‌ها در قبال مردان محبوب شبکه‌های صدا و سیما چه بوده است؟! با محبوب‌ترین‌ها و صریح‌ترین‌ها چه شد؟! امروز کجای این صفحۀ نمایشگر رو به برفک‌های ممتد قرار دارند؟! تریبون در دست کیست؟! این تریلی سوالات پر ابهام را کجا باید خالی کرد؟!

به بغض دردناک او رجوع باید کرد، هنگامی که در برابر رسانه‌ها و مردم گفت: کسی نمی‌داند در این یک سال چه بر من گذشت ! چه دردناک که عادل پس از بیست و چند سال حضور در صدا و سیما اینگونه به جای رسیدن به جایگاهی محترم و والا، مجبور به یک خداحافظی اجباری، یا بهتر بگوییم، کنار گذاشته شدن محترمانه سخن می‌گوید! با عادل چه کردیم؟ نقد بر او بسیار است، حرف‌ تا دلتان بخواهد هست و ... اما عادل سزاوار این ماجرا بود؟!

بی‌شک فراموش نشدنی شب تاریخ برنامۀ نود، در تاریخ 27 اسفند 1397، بر روی آنتن زنده شبکه سه خواهد رفت، جایی که عادل رو در روی مخاطبینش سفرۀ درد دل خود را باز خواهد کرد و با همان ظرافت و هوش همیشگی‌اش، کدهایی از دلایل این خداحافظی تحمیلی به کاربران خود خواهد داد، پس ثانیه به ثانیه نود در آخرین دوشنبۀ سال 97، دیدنی خواهد بود، نه به‌واسطۀ جنجالی بودن برنامه، بلکه به‌واسطه احترام گذاشتن به عادل و زحمت بیست و چندساله‌اش، چه از سوی مخالف و چه از سوی موافق...

منبع:.ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها