کد خبر : 12143

آخرین اخبار از انفجار در مغازه قلیان فروشی خیابان ولیعصر + تصاویر

آخرین اخبار از انفجار در مغازه قلیان فروشی خیابان ولیعصر + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از انفجار شدید در یک مغازه عرضه قلیان در خیابان ولیعصر و آسیب دیدن چند باب مغازه دیگر خبر داد.

تسنیم: سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار در یک مغازه در خیابان ولیعصر (عج) درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱:۲۸ بامداد امروز به دنبال انفجار در یک مغازه در خیابان ولیعصر (ع)، پایین‌تر از میدان قزوین، آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: در محل حادثه مشاهده شد در یک مغازه به وسعت حدوداً ۳۰ متر با کاربری فروش قلیان، انفجار و به دنبال آن آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: بر اثر این حادثه چندین مغازه همجوار نیز آسیب دیده و به دیوار یک مدرسه که در مجاورت محل حادثه قرار داشت نیز خساراتی وارد شده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت مشغول مهار آتش شده و از گسترش آن به مغازه‌های همجوار جلوگیری به عمل آمد.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و آتش‌نشانان در ساعت ۵:۱۰ بامداد پس از ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات خود پایان داد.

ملکی درباره علت این حادثه نیز خاطرنشان کرد: با حضور کارشناس آتش‌نشانی و بررسی دقیق مشخص شد نشت گاز از یک سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی، ایجاد شعله و جرقه منجر به بروز این حادثه شده است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها