کد خبر : 72093

تبدیل پورشه 356 کلاسیک به خودروی برقی

تبدیل پورشه 356 کلاسیک به خودروی برقی

الکتروجنیک، شرکت تبدیل خودرو‌های الکتریکی Oxfordshire، ادعا کرده می‌تواند خودرو‌های قدیمی را تبدیل به خودرو‌های برقی کند و برای شروع این کار روی پورشه ۳۵۶ کار کرده است. اکنون پورشه ۳۵۶ اولین خودرو برقی است که به دستور مالک خودرو، برقی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، این خودرو در کنار امکان برقی بودن همچنین می‌تواند مجهز به پیشرانه اصلی ۱.۶ لیتری چهارگانه باشد.

تغییرات بسیار ماهرانه انجام شده اند  که می توان به اضافه شدن یک باتری ۳۶ کیلووات ساعتی و "اینورتر" اشاره کرد. همچنین در صندوق عقب، یک موتور الکتریکی ۱۲۰ اسب بخاری اضافه شده است.

رانندگی از طریق جعبه دنده چهار سرعته دستی، استاندارد انجام می شود. درگاه شارژ زیر دریچه‌ی پرکننده سوخت یا همان باک بنزین قرار دارد.

بررسی پورشه 356 توسط Electrogenic 2022

 

تفاوت زیادی در دکوراسیون داخلی این خودرو به وجود نیامده است. پشت آمپری که سوخت را نشان می‌داد اکنون تبدیل به شارژسنج باتری شده است. (گفته می‌شود برد تا ۲۲۵ کیلومتر است). این خودرو دارای یک کابین بسیار ساده  با صندلی‌های کوچک مسطح و یک فرمان بزرگ است.

 

بررسی پورشه 356 توسط Electrogenic 2022

 

پورشه ۳۵۶ اولین محصول پورشه است که طرح اولیه آن را "فردیناند پورشه" داده است، ولی بعد از فوت وی پسرش "فری پورشه" به طور جدی‌ کار تولید آن را ادامه داده و توانسته این اتومبیل را به مرحله تولید برساند. این اتومبیل شروع شهرت پورشه در اتومبیل‌های اسپورت بود.

بررسی پورشه 356 توسط Electrogenic 2022

 

در این خودرو در گذشته از یک موتور ۱.۱ لیتری ۴ سیلندر از نوع air-cooled یا همان هوا خنک استفاده شده است که در عقب خودرو نصب شده بود، یعنی بسیار شبیه به فولکس واگن بیتل که پدر فِری آن را طراحی کرده بود.

بررسی پورشه 356 توسط Electrogenic 2022

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها