کد خبر : 48469

فورد ماستنگ کلاسیک با موتور برقی

فورد ماستنگ کلاسیک با موتور برقی

خودروسازی Aviar در رابطه با دیگر مشخصات این خودرو اعلام کرده است که توانایی رسیدن به سرعت ۶۲mph (100 کیلومتر بر ساعت) در ۲٫۲ ثانیه را دارد و ماکزیمم سرعت آن خودرو به ۱۵۵mph (250 کیلومتر بر ساعت) می‌رسد. با توجه به باتری ۱۰۰kWh قرار گرفته در این خودرو، Aviar R67 قادر است تا با یک بار شارژ کامل حدود ۵۱۰ کیلومتر حرکت کند.

به گزارش خودروتک به نقل از دیجی کالا ، یکی از اشتباه‌های بزرگ شرکت خودروسازی فورد معرفی شاسی بلند الکتریکی‌اش با نام موستانگ بود. طرفداران پروپاقرص موستانگ می‌گویند که این شاسی بلند جدید را نباید با نام موستانگ خطاب کرد چون آن یک موستانگ واقعی نیست.

به نظر می‌رسد که Aleksey Rachev هم نظری مشابه با طرفداران موستانگ داشته باشد.

او که برند خودروسازی Aviar Motors را تأسیس کرده است، طرفدار دو آتشه‌ی «خودروهای عضلانی» (Muscle cars) به‌مخصوص خودروهای دهه‌ی ۶۰ میلادی است. او و کمپانی تحت مالکیتش در حال کار بر روی ساخت خودوریی عضلانی و مدرن هستند که دارای اصالت باشد. با توجه به رندر‌های منتشر شده از این خودرو می‌توان گفت که آن‌ها مسیر درستی را انتخاب کرده‌اند.

نمای داخل خودرو Aviar R67

Aviar R67 یک خودرو به طور کامل الکتریکی بر پایه خودروی تسلا مدل S است اما طراحی بیرونی آن کاملا مشابه با فورد موستانگ کلاسیک است. این شرکت روسی برای بخش پیشرانه هم سنگ تمام گذاشته است و این خودرو دو موتور الکتریکی دارد که روی هم رفته ۸۴۰ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده‌ی این اسب سرکش قرار می‌دهند.

  • معرفی فناوری شارژر دوبل آئودی؛ واسطه ارتباط الکتریکی بین منزل و خودرو

خودروسازی Aviar در رابطه با دیگر مشخصات این خودرو اعلام کرده است که توانایی رسیدن به سرعت ۶۲mph (100 کیلومتر بر ساعت) در ۲٫۲ ثانیه را دارد و ماکزیمم سرعت آن خودرو به ۱۵۵mph (250 کیلومتر بر ساعت) می‌رسد. با توجه به باتری ۱۰۰kWh قرار گرفته در این خودرو،  Aviar R67 قادر است تا با یک بار شارژ کامل حدود ۵۱۰ کیلومتر حرکت کند.

با توجه به این مشخصات تأثیر‌گذار و ظاهر جذاب اگر مشتاق هستید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با زمان عرضه و قیمت نهایی این خودرو بدانید باید بگوییم با وجود اینکه به نظر می‌رسد این پروژه بیشتر از ارائه‌ی یک طرح مفهومی باشد اما هنوز خودروسازی Aviar اطلاعاتی در این رابطه منتشر نکرده است.

نمای عقب خودرو Aviar R67

با کمی نگاه به گذشته و در نظر گرفتن سرنوشت استارتاپ‌های مشابه، به روشنی می‌توانیم ببینیم که با توجه به مشکلات موجود در مسیر، تنها تعداد کمی از این استارتاپ‌ها به مرحله‌ی عرضه‌ی نهایی خودرو می‌رسند. در همین سال دو شرکت خودروسازی Dyson و Faraday Future هر دو شروع شگفت‌انگیزی را با توجه به معرفی نمونه‌های اولیه از خودروهای الکترکی خود داشتند اما اکنون به نظر می‌رسد که در همان مرحله‌ی ابتدایی متوقف شده‌اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها