کد خبر : 63137

کراس اوور جدید چینی با برند ایرانی به نمایندگی ها رسید + عکس

کراس اوور جدید چینی با برند ایرانی به نمایندگی ها رسید + عکس

بهمن موتور در ادامه دور جدید فعالیت خود در بازار خودروهای کراس اوور شهری ، دومین محصول خود را راهی نمایندگی های فروش کرد.

به گزارش خودروتک، بهمن موتور سال گذشته خودرو کراس اوور دیگنیتی را رونمایی کرد که تاکنون دو مرحله پیش فروش شده و با استقبال خوبی نیز رو به رو شده است.

حالا این خودروساز در گام دوم کراس اوور فیدلیتی را هم راهی نمایندگی های خود کرده است تا رفته رفته چشم بازار خودرو به این محصول نیز عادت کرده و مشتریان از نزدیک بتوانند آن را بررسی کنند.

خسرو خسروی‌فر، مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اعلام این مطلب گفت: ۲۵ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ۱۳ استان برای فیدلیتی در نظر گرفتیم که از دیروز فیدلیتی در دو مدل ۵ و ۷ نفره در نمایندگی‌های منتخب و دو شوروم بهمن موتور برای عموم به نمایش گذاشته شد.

باتوجه به این توضیحات مشخص شد که هنوز قیمت و برنامه فروش فیدلیتی از سوی بهمن موتور اعلام نشده است. فیدلیتی در واقع خودرو جتور X70s است که از یک پیشرانه 1500 سی سی توربو بهره می برد که 155 اسب بخار قدرت دارد.

اما شاید نکته قوت فیدلیتی در آپشن های آن باشد که برای مشتریان ایجاد جذابیت بیشتری کند. آپشن هایی مانند پشت آمپر تمام دیجیتال و گرافیکی، سنسور باز کردن درب صندوق عقب با پا، دوربین 360 درجه دور خودرو و ...

فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی بهمن موتور

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها