کد خبر : 52780

خودرو چینی جدید حوالی بازار ایران + مشخصات

خودرو چینی جدید حوالی بازار ایران + مشخصات

وقت آن رسیده که صنعت خودرو ایران برگ های جدیدش را برای بازار خودرو رو کند. خودروهایی که هم تنوع بازار خودرو را بیشتر کند و هم افزایش تیراژ خودرو را به دنبال داشته باشد. جک X7 یکی از خودروهایی است که زمزمه ورودش به بازار ایران شنیده می شود.

به گزارش خودروتک، خودرو چینی جک در چند سال اخیر یکی از خودروهای چینی است که مصرف کنندگان به اصطلاح از آن جواب گرفته اند. از اولین مدل آن در ایران یعنی جک J5 تا کراس اوور S5 خودروهایی بودند که اطمینان مالکان را جلب کردند.

به خصوص خودرو جک S5 که با موتور 2000 توربو خود به یک کراس اوور قدرتمند در بازار ایران تبدیل شد. حالا به نظر می رسد که جک X7 هم چندان از بازار ایران دور نباشد.

این مساله زمانی جدی تر به نظر می رسد که بدانیم جک X7 با پلاک گذر موقت در خیابان ها رویت شده و مراحل تست و هماهنگ سازی را طی می کند. اغلب خودروهایی که این مرحله را در ایران سپری می کنند دست آخر به تولید می رسند.

جک X7 در واقع برادر جک S7 است اما با زبان طراحی سال 2020. جلو پنجره های بزرگ و چراغ های باریک که این روزها باب میل طراحان خودرو شده اند، در جک X7 نیز از المان های اصلی طراحی خودرو هستند.

مشخصات فنی جک X7

جک X7 از نظر تیپ در 4 تیپ در بازار چین عرضه می شود که از نظر فنی همه با هم یکسان هستند و تفاوت آنها در آپشن ها است. موتور جک X7 یک موتور چهارسیلندر 1500 سی سی است که به توربوشارژر مجهز شده است. این موتور می تواند 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

مصرف سوخت جک X7 برابر با 8.6 لیتر در 100 کیلومتر ترکیبی شهر و جاده است. گیربکس جک X7 در تیپ اول دستی بوده و در سه تیپ دیگر گیربکس اتوماتیک دارد. البته هم گیربکس دستی و هم گیربکس اتوماتیک آن شش دنده است.

حداکثر سرعت جک X7 نیز در کاتالوگ انگلیسی آن 160 کیلومتر در ساعت ذکر شده است.

قیمت جک X7

همانگونه که عنوان شد، جک X7 در چهار تیپ در بازار چین عرضه می شود. قیمت مدل پایه آن 13 هزار و 400 دلار و قیمت مدل فول آن 16 هزار دلار است. 

جک X7 مدل 2020

جک X7 مدل 2020

جک X7 مدل 2020

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها