کد خبر : 54118

همکاری مرسدس بنز و ولوو

همکاری مرسدس بنز و ولوو

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، مرسدس بنز و ولوو برای تقویت رقابت جهانی خود، ​​روی راه حل‌های پیشرانه هیبریدی با هم کار خواهند کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دایملر و جیلی، شرکت‌های اصلی مرسدس بنز و ولوو، همکاری برای توسعه سیستم‌های انتقال قدرت بسیار کارآمد، برای برنامه‌های کاربردی خودرو‌های هیبریدی نسل جدید را اعلام کردند.

بر اساس اطلاعیه مطبوعاتی، این دو خودروساز برای تقویت رقابت جهانی خود، ​​روی راه حل‌های پیشرانه هیبریدی با هم کار خواهند کرد. همکاری این دو به طور بالقوه شامل اقدامات مهندسی، تأمین منابع، صنعتی سازی و کارایی است.

علاوه بر این، همکاری بین دایملر و جیلی برای سرعت بخشیدن به یک هدف مشترک یعنی رانندگی بدون ایجاد آلایندگی خواهد بود. به این ترتیب، از شبکه‌های تحقیق و توسعه هر دو شرکت برای ایجاد موتور بنزینی نسل بعدی استفاده خواهد شد که برای کاربرد‌های ترکیبی استفاده خواهد شد.

پیشرانه فوق در اروپا و چین تولید می‌شود که در آینده می‌تواند توسط خودروهای مرسدس و ولوو مورد استفاده قرار گیرد. این کار دیملر، با هدف خنثی سازی CO۲ تا سال ۲۰۳۹ و تبدیل نمونه کار‌های مرسدس تا سال ۲۰۳۰ است. در بازه زمانی گفته شده، مارک آلمانی قصد دارد نیمی از فروش خودرو‌های سواری خود را به صورت پلاگین هیبریدی یا وسایل نقلیه کاملا الکتریکی انجام دهد.

به گفته این شرکت خودروسازی، مشتاقانه منتظر آینده هستند؛ زمانی که همراه با واحد ICE ولوو و جیلی همکاری‌های خود را در زمینه سیستم‌های پیشرانه بسیار کارآمد در چین و جهان گسترش دهند. در مرسدس بنز،  سیستم‌های آن، پیشگام این پروژه خواهد بود و بازدهی بالایی را ایجاد می‌کند. 

 رئیس Geely Li Shufu در ماه مه گزارش کرد که علاقه‌مند به روابط عمیق‌تر با شرکت آلمانی مرسدس  است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها