کد خبر : 22932

اولین تویوتا سوپرا 2020 به مشتری اش تحویل داده شد (تصاویر)

اولین تویوتا سوپرا 2020 به مشتری اش تحویل داده شد (تصاویر)

اولین تویوتا سوپرا 2020 که در یک حراجی با قیمت 2.1 میلیون دلار به فروش رسیده بود، به صاحب آن تحویل داده شد.

به گزارش خودروتک ،  2.1 میلیون دلار مبلغ بالایی برای خرید هر وسیله ای محسوب می شود؛ با این حال فردی این مبلغ را برای خرید یک خودروی جدید هزینه کرده است.

در یک حراجی که در ماه ژانویه سال جاری میلادی برگزار شد، اولین تویوتا سوپرا 2020 تولیدی با قیمت 2.1 میلیون دلار به یک خریدار فروخته شد. این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد دارای چندین ویژگی منحصر به‌فرد است.

شماره شناسایی خودرو یا به اختصار VIN در نظر گرفته شده برای اولین تویوتا سوپرا خاص است. 5 رقم آخر VIN این خودروی اسپرت ژاپنی، 20201 بوده که مدل این خودرو، 2020 و اولین نمونه تولیدی بودن آن را مشخص می کند. این خودرو در کشور اتریش تولید شده است. در حالت کلی، تصاحب اولین نمونه تولیدی از یک خودرو حس ویژه ای به خریدار منتقل می کند. فرض کنید اولین محصولی که خریداری می کنید، نسل جدید یک خودروی افسانه ای باشد، مسلما این حس دو چندان می شود.

تویوتا سوپرا

این نمونه به قاب قرمز رنگ برای آینه های جانبی خود مجهز شده است. رنگ در نظر گرفته شده برای اولین تویوتا سوپرا تولیدی، خاکستری مات است. این رنگ برای مدل های تولیدی این خودرو در آینده موجود نیست، بنابراین خودروی فروخته شده با قیمت 2.1 میلیون دلار واقعا خاص است. علاوه بر این ویژگی ها، تویوتا لباس مخصوص مسابقات و همچنین یک تصویر با امضای ریاست این شرکت ژاپنی را برای خریدار در نظر گرفته است.

John Staluppi، خریدار این خودرو بوده و در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با برنامه های خود برای آن منتشر نکرده است. انتظار می رود این محصول در نمایشگاه خودروی این فرد برای جذب مشتری بیشتر به نمایش گذشته شود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها