کد خبر : 22711

مرگ زودهنگام دوج چلنجر دیمون

مرگ زودهنگام دوج چلنجر دیمون

به‌گفته‌ی دوج، تولید چلنجر دیمون پس از ساخت ۳۳۰۰ دستگاه به پایان رسید و چارجر در نسخه‌ی دیمون دیگر تولید نخواهد شد و این نام فقط به چلنجر منحصر خواهد بود.

به گزارش خودروتک ، دوج چلنجر دیمون به پایان راه خود رسیده است. این خبر را بالاترین مقام در گروه فیات‌کرایسلر اعلام کرده است.

dodge challenger srt demon 2019

دوج فقط ۳۳۰۰ دستگاه از مدل چلنجر SRT دیمون را تولید کرد. بدین ترتیب درحال‌حاضر قوی‌ترین نسخه‌ی چلنجر مدل هلکت Redeye است که ۷۹۷ اسب‌بخار قدرت دارد. البته، این مدل در مقایسه با دیمون ۸۰۸ اسب‌بخاری کمی ضعیف‌تر است. قدرت مدل دیمون در حالتی که بسته‌ی درگش فعال شود، به ۸۴۰ اسب‌بخار می‌رسد و می‌تواند همه‌ی مدل‌های دیگر چلنجر را به‌راحتی شکست دهد.

dodge challenger srt demon 2019

 مدل چارجر SRT در نسخه‌ی دیمون تولید نخواهد شد. این مسئله باعث می‌شود حدس و گمان‌هایی درباره‌ی آینده‌ی پیشرانه‌ی دیمون به ذهن خطور کند. به‌گفته‌ی یکی از منابع داخلی شرکت، یکی از احتمالات استفاده از این پیشرانه در نسخه‌ای از رم Rebel TRX است که فقط ۴۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. در‌حال‌حاضر، آینده‌ی دیمون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته، دوج به هیچ وجه قصد ندارد بازار خودروهای قدرتمند را از دست بدهد؛ چون به‌تازگی مدل ۲۰۲۰ دوج چارجر SRT هلکت با کیت بدنه‌ی عریض را رونمایی کرده است. پیشرانه‌ی این مدل می‌تواند ۷۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این مدل از سیستم تعلیق ارتقایافته و لاستیک‌های پهن‌تر برخوردار است. دوج ادعا می‌کند چارجر SRT هلکت ۲۰۲۰ سریع‌ترین سدان تولید انبوه جهان است و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتربرساعت دست پیدا کند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها