کد خبر : 13810

گردنکشی لکسوس ES برای تمام رقبای آلمانی

گردنکشی لکسوس ES برای تمام رقبای آلمانی

لکسوس ES اخیرا جایگزین محصول GS شده و با ورود به حوزه اروپا قصد دارد در برابر رقبای قدر قدرتی مانند مرسدس کلاس E، آئودی A۶ و ب‌ام‌و سری ۵ عرض اندام کند.

به گزارش خودروتک ، نمای جلویی لکسوس ES بسیار هوشمندانه طراحی شده و جلوپنجره به تنهایی نمای متمایزی را به خودرو داده است. این نما می‌توانند نگاه مشتریان را از تماشای رقبای آلمانی دور کند.

لکسوس به ساخت فضاهای درونی برجسته، متمایز و با کیفیت در میان خودروسازان معروف است و همین روند را در کابین ES در پیش گرفته است. بیشتر مواد درونی ES با کیفیت بوده و برخی از  جزئیات نیز احساس گران، ویژه و خاص بودن را به مشتری القا می‌کند.

سیستم اطلاعات و سرگرمی کیفیت بصری خوبی را در اختیار مردم قرار می‌دهد و کنترلگرها به خوبی کار می‌کنند. عایق صدای کابین به با کیفیت زیاد طراحی شده و آرامش فضای درونی را برایتان به ارمغان می‌آورد و صندلی‌ها بسیار راحت هستند.

با وجود ارائه لکسوس در اروپا هیچ گزینه دیزلی در میان موتورهای این خودرو دیده نمی‌شود. لکسوس ES با موتور هیبریدی متشکل از یک واحد2.5 لیتری 4 سیلندر و یک موتور الکتریکی معادل 215 اسب‌بخار توان دارد و مصرف سوختش 4.7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است.

بنابراین سدان ژاپنی در برابر نسخه‌های دیزلی محبوب بوده و براساس پیش‌بینی‌ها در مقابل آلمان‌‌ها رقابتی ظاهر می‌شود.


منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها