کد خبر : 13458

صلح سنگین اوبر با شاکیان پرونده

صلح سنگین اوبر با شاکیان پرونده

اوبر در یک قدمی یک صلح 20 میلیون دلاری قرار دارد و این صلح یا شاید بتوان گفت جریمه بر اساس شکایت رانندگان پیمانی این شرکت تنظیم شده است.

به گزارش خودروتک ، اوبر از مدتی پیش درگیر پرونده شکایتی است که رانندگان این شرکت تنظیم کرده اند. درواقع این شکایت از سوی رانندگان پیمانی مطرح شده و آنان معتقدند به لحاظ قانونی به حق و حقوقشان توجهی نمی شود.

بر همین اساس است که اوبر  پیشنهاد کرده است مبلغ 20 میلیون دلار به راننندگان ییمانی اهدا شود تا پرونده شکایت بسته شود. اگر قاضی در مورد پرونده مذکور این پیشنهاد را قبول کند، به یکی از طولانی ترین دادگاه های شرکت  اوبر که در حال اجراست پایان داده می شود.

این دومین تلاش اوبر برای حل و فصل مشکلش است. نخستین پیشنهاد در سال 2016 برای 100 میلیون دلار مطرح شده بود اما در نهایت رد شد. وکیل مدافع اوبر  شانون لیس ریوردان می گوید: "ما خوشحالیم که  این مشکل بالاخره حل و فصل می شود و شمار نسبتا کمی از رانندگان اوبر در کالیفرنیا و ماساچوست در این مشکل متضرر خواهند شد.ما برآورد می کنیم که این رانندگان تقریبا 37 سنت در هر مایل دریافت خواهند کرد."

او ادامه داد: "این پایان تصمیم ما برای  طبقه بندی راننده ها نیست. ما همچنان طرح های مختلفی برای انواع راننده هاف راننده های پیمانی و قراردادی داریم. اما  همچنان به دنبال موارد متعددی هستیم تا هزینه ها را برای رانندگان پیمانی و اقشار کم درامد هستیم. ما برنامه های خود را تا حدی منعطف می کنیم که همه افراد به یک اندازه از این برنامه ها استفاده کنند."

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها