کد خبر : 13165

نسخه M پاور ب ام و X7 به این زودی ها نمی آید

نسخه M پاور ب ام و X7 به این زودی ها نمی آید

اطلاعات جدید به عدم عرضه بی ام و X7 M در آینده نزدیک اشاره می کند. علت این موضوع را باید در تقاضای کم خریداران جستجو کرد.

به گزارش خودروتک ، قبل از معرفی بی ام و X7 در سال گذشته میلادی، این شرکت آلمانی عرضه نسخه قدرتمند آن با نشان M را مدنظر قرار داده بود (بی ام و X7 از راه رسید؛ باواریایی لوکس و غول پیکر). به تازگی گزارشی از سوی BMWBlog در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، در حال حاضر بی ام و برنامه ای برای عرضه این محصول ندارد.

بر اساس اعلام منابع، تقاضای کافی برای نسخه قدرتمندتر بی ام و X7 وجود ندارد و در همین راستا، سازنده آلمانی آن به دنبال صرف هزینه بیشتر برای نسخه M آن نیست.

با توجه به عدم عرضه بی ام و X7 M در آینده نزدیک، XDrive50i به عنوان قدرتمندترین مدل این خودروی شاسی بلند لوکس شناخته می شود. این خودرو به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.4 مجهز شده که همراه با توربوشارژر دوقلو، قدرتی برابر با 456 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. شتاب این خودرو برابر با 5.2 ثانیه است.

بی ام و X7

سال آینده مدل M50i به عنوان جایگزین این خودرو روانه بازار می شود که اگرچه دارای موتور یکسان با XDrive50i است، ولی قدرتی برابر با 530 اسب بخار تولید می کند.

در صورتی که بی ام و تصمیم به تولید خودروی بی ام و X7 M بگیرد، این خودرو به موتور 12 سیلندر با حجم 6.6 لیتر و توربوشارژ دوقلو مجهز می شود. این موتور در بی ام و M760Li مورد استفاده قرار گرفته است.

با توجه به عرضه کراس اوورهای قدرتمند از سوی شرکت های رقیب، احتمال عرضه این خودرو در آینده نه چندان نزدیک وجود دارد. بی ام و ایکس 7 دارای قیمت پایه 73,900 دلار در ایالات متحده آمریکا است.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها