کد خبر : 76270

اختصاصی خودروتک،

پیکاپ G9 | محصول جدید گروه بهمن برای بازار ایران

پیکاپ G9 | محصول جدید گروه بهمن برای بازار ایران

اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد گروه بهمن قصد دارد بازار پرترافیک پیکاپ‌های تنومند چینی را با عرضه یک مدل جدید، داغ‌تر کند.

به گزارش خودروتک ، علیرغم افزایش قابل‌توجه عرضه کراس‌اوورهای سایز متوسط و جمع‌وجور چینی به بازار ایران که البته با استقبال نیز روبرو می‌شوند، بازار وانت‌بارهای لوکس-آفرود نیز مشتریان خاص خود را پیدا کرده است.

حالا خبر می‌رسد که گروه بهمن نیز با یک محصول جدید در این میدان رقابت حضور خواهد یافت. این خودرو G9 نام دارد (در چین Weishi) و تولیدکننده اصلی آن شرکت ZX Auto است.

همکاری گروه بهمن و شرکت ZX (همان Hebei Zhongxing) روی پیکاپ کاپرا یا با اسم اصلی‌اش Grand Tiger بوده است.

از طراحی این خودرو مشخص است که در زیر پوست خود از فورد معروف F150 الهام گرفته شده است. با این حال جلوپنجره عریض و چراغ‌های بزرگ G9 می‌توانند برگ برنده آن به حساب بیایند.

مشخصات فنی پیکاپ G9

قرار است برای این خودرو یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 200 اسب‌بخار نیرو و 365 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته شود.

جعبه‌دنده‌ها نیز شامل گزینه‌های 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک است که پیش‌بینی می‌شود شرکت عرضه‌کننده سراغ نمونه اتوماتیک برود.

طول، عرض و ارتفاع آن که به ترتیب 5392، 20545 و 1965 میلی‌متر شده نشان می‌دهد با پیکاپ کاملاً سایز بزرگی طرف هستیم.

تجهیزات و آپشن‌های پیکاپ G9

تا این لحظه هنوز اطلاعات دقیقی درباره آپشن‌های G9 منتشر نشده ولی نسخه اصلی این خودرو دارای سیستم باز کردن قفل درب‌ها هنگام تصادف، سیستم ترمز ضد لغزش، سیستم ترمز کمکی، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم روشنایی اتوماتیک، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم هشدار برخورد از جلو است.

قیمت و رقبای پیکاپ G9

با توجه به قیمت 24 هزار و 500 دلاری این خودرو پیش‌بینی می‌شود که بعد از کی‌ام‌سی T8 کرمان موتور، فوتون تونلند ایران خودرو، دایون V5 ماموت خودرو سنتی‌ترین رقیب این خودرو آمیکو آسنا است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها