کد خبر : 67989

ولوو S60 مدل 2021 | به خاطر یک مشت آپشن

ولوو S60 مدل 2021 | به خاطر یک مشت آپشن

ولوو S۶۰ را می توان یکی از زیباترین و البته پیچیده ترین خودروهای این شرکت دانست که برای سال ۲۰۲۱ آن را با ویژگی‌های مطلوبی تولید کرده است.

 به گزارش خودروتک باشگاه خبرنگاران جوان، این خودرو قرار است رقیب خودروهایی مانند بی ام و سری ۳ یا جنسیس G۷۰ شود و همانند این خودروها، ولوو نیز رانندگی بی نقصی را برای رانندگی طولانی مدت فراهم می کند.

نکته حائز اهمیت این است که بر خلاف رقبای محور عقب، ولوو از یک پلت فرم با محور جلو استفاده می‌کند که باعث می‌شود سرگرم کننده نباشد.

موتور‌های سه سیلندر S۶۰ شامل نسخه قوی توربو و سوپرشارژ و تنظیمات پلاگین هیبریدی قوی‌ است که بر روی مدل پولستار اسپرت بهینه شده است. در داخل، این سدان سوئدی دارای طراحی فوق العاده ای است که با صندلی‌های زیبا، دکوراسیون جذاب و ویژگی‌های پیشرفته می‌درخشد.

معرفی و بررسی شیک ترین خودرو ولوو + فیلم

تمام مدل های ولوو دارای چراغ‌های جلوی LED کاملی هستند. همچنین دارای امکانات مختلفی مانند نقطه کور، هشدار تردد در عقب، دو درگاه USB-C در صندلی عقب، ورودی بدون کلید، آینه‌های بیرونی تاشو و کلید مراقبت شرکت که به صاحب خودرو اجازه می‌دهد محدودیت‌هایی را در حداکثر سرعت خودرو تعیین کند، است.

معرفی و بررسی شیک ترین خودرو ولوو + فیلم

در یک نسخه این خودرو دارای پیشرانه ۳۱۶ اسب بخار و چهار چرخ محرک T۶ با تریم اسپرت R-Design است. از ویژگی‌های استاندارد آن می‌توان به سنسور‌های پارک جلو و عقب، سیستم صوتی Harman/Kardon، روکش چرمی، تنظیمات و تقویت کننده صندلی‌های جلو و موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین در این خودرو بسته ای خاص برای افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند طراحی شده است که دارای فرمان گرم شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده و شیشه شوی شیشه‌ای گرم است. S۶۰ T۵ دارای ۴ سیلندر ۲۵۰ اسب بخاری توربوشارژ است که به چرخ‌های جلو قدرت می‌دهد. نسخه T۶ دارای سیستم دیفرانسیل چهار چرخ استاندارد بوده و ۶۶ اسب بخار قدرت را از سوپرشارژر اضافی خود دریافت می‌کند.

معرفی و بررسی شیک ترین خودرو ولوو + فیلم

قوای محرکه پلاگین هیبریدی آن ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۴ پوند فوت گشتاور دارد و از قابلیت چهار چرخ محرک برخوردار است. همراه با دمپر‌های تطبیقی ​​و چرخ‌های منحصر به فرد ۱۹ اینچی، نسخه پولستار تنها به عنوان بخشی از طرح اشتراک Care by Volvo در دسترس است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها