کد خبر : 60737

مقایسه پژو 2008 و سیتروئن C3

مقایسه پژو 2008 و سیتروئن C3

مشخصات فنی خودرو سیتروئن C3 و پژو ۲۰۰۸ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار،سیتروئن C3 با پژو ۲۰۰۸ است.

تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی سیتروئن C۳

سیتروئن C۳، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۶۳ اسب بخار در ۳۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۴۳ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده شش سرعته خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم هشدار زمان استراحت راننده، سیستم کنترل فشار باد تایر، دزدگیر ضد سرقت پیشرفته، دوربین و سنسور پارک عقب خودرو با قابلیت نمایش فاصله، چراغ عقب هالوژن و ۳ بعدی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی به همراه گرمکن و سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS اشاره کرد.

معرفی پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۶۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۴۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ دنده خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۹۶ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۸.۳ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می‌توان فرمان برقی، تهویه مطبوع دوگانه، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، آینه‌های جانبی تاشو برقی ، سنسور پارک در عقب، دوربین دید عقب، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMS، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، کروز کنترل، سنسور باران اشاره کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها