کد خبر : 51732

بررسی فورد اکسپلورر مدل 2020

بررسی فورد اکسپلورر مدل 2020

شاسی بلند فورد اکپسلورر یکی از بهترین خودروها برای مسافرت است که البته سه ردیف صندلی و فضای فراوان برای حمل بار دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شاسی بلند فورد اکپسلورر یکی از بهترین خودروها برای مسافرت است. این خودرو، سه ردیف صندلی و فضای فراوان برای حمل بار دارد و به بسیاری از ویژگی‌های اتصال و ایمنی که در لیست‌های خرید بیشتر خریداران وجود دارد مجهز شده است.

مدل‌های پایه و XLT به صورت استاندارد با موتور چهار سیلندر توربوشارژ و پیشرانه عقب ارائه می‌شوند، اما سیستم محرک چهار چرخ اختیاری است.

پیشرانه هیبریدی اختیاری در مدل محدود است و مدل‌های فوق العاده پلاتینیوم و اسپرت ST با V-۶ توئین توربو ارائه می‌شوند. به طور کلی، اکسپلورر گزینه مناسبی است، اما رقبایی مانند کیا تلوراید، هیوندای پالیسید و مزدا CX-۹ لهستانی بیشتری ارائه می‌دهند.

خودرو1

فورد در سال ۲۰۲۱ چند تغییر اساسی در کراس اوور سایز متوسط ​​خود ایجاد کرده است، از جمله ایجاد صندلی‌های گرم شونده استاندارد در XLT، ارائه فرمان گرم شونده به عنوان یک ویژگی اختیاری در آن مدل، از جمله صندلی مسافر جلو قابل تنظیم با هشت جهت در مدل‌های محدود، ST و پلاتین است.

خودرو2

یک بسته Sport Appearance اکنون در تریم XLT در دسترس بوده و شامل چرخ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی است که با رنگ خاکستری کربونیزه پوشش داده شده‌اند. این بسته علاوه بر چرخ‌های به روز شده، یک مشبک با لهجه‌های خاکستری کربونیزه و همچنین روکش‌های بدنه بی‌نظیر، خروجی‌های خروجی اگزوز دوتایی، تودوزی داخلی به رنگ تخته سنگ روشن، صفحات کشش مصنوعی و... را به همراه دارد.

این پیشرانه تنها پیشرانه هیبریدی موجود است. در صورت مجهز بودن به بسته بکسل، می‌تواند ۵۳۰۰ پوند قابل حمل باشد. ما همچنین می‌خواهیم چهار چرخ متحرک را با قیمت ۱۹۲۰ دلار اضافه کنیم. جدا از این، فکر می‌کنیم مشخصات استاندارد مطلوب تریم محدود باید کافی باشد، از جمله این موارد می‌توان به سیستم صوتی B&O ۱۲ بلندگو، چرخ‌های ۲۰ اینچی، فرمان گرم شونده و قابل تنظیم نیرو، روکش مبلمان چرمی، ردیف سوم تاشو برقی و کمک‌های راننده ارتقا یافته مانند کروز کنترل تطبیقی ​​اشاره کرد.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

تریم‌های پایه، XLT و Limited با یک موتور چهار سیلندر ۲.۳ لیتری توربوشارژ ۳۰۰ اسب بخار ارائه می‌شوند و انگیزه اکسپلورر با اقتدار است. رانندگان پیشتاز در میان مدلها، Platinum را با ۳.۰ لیتری V-۶ توئین توربو با ۳۶۵ اسب بخار، یا Explorer ST اسپرت را که از نسخه ۴۰۰ اسب بخار همان موتور استفاده می‌کند، ترجیح می‌دهند.

خودرو3

اکنون یک هیبرید برای سال ۲۰۲۰ به صف اکسپلورر پیوست. این خودرو یک موتور ۳.۳ لیتری V-۶ را با یک موتور الکتریکی برای تولید ۳۱۸ اسب بخار ترکیب می‌کند. در صورت مجهز بودن مناسب، اکسپلورر می‌تواند تا ۵۶۰۰ پوند یدک بکشد. اکسپلورر بر روی یک پلت فرم کاملاً متحرک چرخ عقب سوار می‌شود، اما سیستم محرک چهار چرخ همچنان اختیاری است.

یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در کل صفحه استاندارد است. سواری و جابه‌جایی مورد قبول و مرکب، اما به دور از سرگرمی است. Explorer ST بسیار ورزشی‌تر است و قدرت اضافی و سیستم تعلیق سخت‌تر آن را به یک SUV با عملکرد واقعی تبدیل کرده است.

مصرف سوخت و MPG در دنیای واقعی

۲۰۲۱ Explorer با توجه به ترکیبات بی‌شمار پیشرانه، دارای امتیازات مختلفی در مصرف سوخت EPA است. افزودن چهار چرخ متحرک به ترتیب ۳ و ۴ مگا پیکسل از امتیاز هیبریدی می‌کاهد. ما یکی را در مسیر بزرگراه ۲۰۰ مایلی خود آزمایش کردیم، جایی که فقط ۲۴ مایل بر ساعت آن را مدیریت کرد.

در مقایسه، ۴۰۰ اسب بخار Explorer ST در آزمایشات خود ۲۵ مایل در هر ثانیه درآمد کسب کرد که امتیاز EPA آن را کاهش داد. ما همچنین چهار سیلندر Explorer را با سیستم محرک چهار چرخ آزمایش کردیم.

در حالی که طراحی داخلی ممکن است بدون الهام از مرز باشد، کابین Explorer کاربردی و راحت است، حداقل برای کسانی که در دو ردیف اول هستند. ورود به ردیف سوم استاندارد اکنون به لطف مکانیزمی جدید که با لمس یک دکمه صندلی ردیف دوم را از مسیر خارج می‌کند، راحت‌تر است. رقبایی مانند Chevy Traverse و فولکس واگن اطلس راحتی بیشتری را در ردیف سوم فراهم می‌کنند.

برای سرگرمی، صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی استاندارد شامل قابلیت Apple CarPlay و Android Auto و نقطه اتصال Wi-Fi است. این سیستم هر دو جذاب و پاسخگو است، اما به همان اندازه که می‌خواهیم بصری نیست. یک کنترل‌کننده چرخشی در این زمینه کمک می‌کند. برای به‌دست آوردن صفحه اختیاری ۱۰.۱ اینچی به صورت عمودی، باید به Platinum یا ST ارتقا دهید. هنوز هم، هر مدل با ناوبری فعال شده با صدا و همچنین یک سیستم سرگرمی صندلی عقب در دسترس است. به غیر از Explorer پایه، یک سیستم صوتی B&O ۱۲ بلندگو به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها