کد خبر : 51430

رنجروور ولار ترکیب آفرود و لوکس و هیبرید

رنجروور ولار ترکیب آفرود و لوکس و هیبرید

​برای سال 2021 شرکت لندرور از مدل جدید رنجرور ولار که یک خودرو SUV و سایر متوسط است رونمایی کرده است.

به گزارش خودروتک، در رابطه با خودرو رنجروور ولار، طراحی و فناوری دو کلیدواژه مهم هستند که لندرور به‌خوبی توانسته است ثابت کند در ترکیب این دو کم رقیب است.

برند رنجروور با لوکس سازی پیوند خورده و دوام بالا در کنار توجه به تجدید پذیری مواد اولیه خودرو باعث شده این برند طرفداران وفاداری داشته باشد.

در کنار عملکرد فوق‌العاده در وضعیت آفرود، بر روی جاده رنجرور ولار خودرویی کاملاً قابل‌اتکا و راحت است که با کمک فناوری‌های لوکس و پیشرفته‌اش تجربه متفاوتی از لوکس سواری با خودروهای همه‌جارو را در اختیار می‌گذارد. 

عملکرد رنجروور ولار مدل 2021

رنجرور ولار از سه مدل پیشرانه متفاوت استفاده می‌کند که در مدل پایه یک موتور 2 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر بنزینی با توان 298 اسب بخار با کد P400e خودش را در زیر کاپوت جای داده و یک موتور 2 لیتری و 4 سیلندر دیزلی و موتور 3 لیتر 6 سیلندر بنزینی انتخاب‌های دیگری هستند که می‌توان سفارش داد.

یک موتور الکتریکی هم 100 اسب بخار قدرت را  به ولار اضافه می‌کند که در مجموع توان خودرو به 398 اسب بخار می رسد.

این توان فوق‌العاده باعث شده است ولار جدید بتواند در مدت‌زمان 4/5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. باتری‌های لیتیوم یونی این ماشین در حالت شارژ سریع در مدت‌زمان 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شوند.

رنجروور ولار مدل 2021

در حالت استاندارد هم به یک ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز دارد تا کامل شارژ شود. موتورهای جدید رنجرور به سیستم نیمه هیبرید MHEV مجهز شده است که جزو جدیدترین فناوری‌ها در موتور ماشین است که فقط یک نمونه از تغییرات است و ساعت‌ها می‌توان در مورد فناوری‌های به کار رفته در موتور رنجرور صحبت کرد. مصرف سوخت در موتورهای مختلف این ماشین بسیار کم است و در موتور دیزل به 3/6 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر می‌رسد. 

طراحی داخلی رنجروور ولار

داخل رنجرور ولار مانند سایر رنجرورها زیبا و کاملاً لوکس طراحی‌شده است. همه‌چیز در هارمونی کامل با بقیه عناصر و المان‌ها قرارگرفته است.

فناوری کاهش صدای جاده با عنوان Road Noise Cancellation Active باعث کاهش صدا در داخل کابین می‌شود. رنجرور ولار ۲۰۲۱ اکنون به جدیدترین سیستم اطلاعات لندرور یعنی Pivi و Pivi Pro نیز مجهز شده است.

رنجروور ولار مدل 2021

دو مانیتور در داخل خودرو به زیباترین شکل ممکن در وسط داشبورد قرارگرفته است که بسیاری از تنظیمات ماشین از طریق آن قابل‌کنترل است.

خودرو قابلیت تشخیص عادت های سرنشین ها را دارد و در حافظه خود ذخیره می کند. سیستم فیلتر هوای داخل کابین ویژگی‌های خاصی دارد که از ورود انواع آلرژن ها که باعث حساسیت می‌شوند جلوگیری می‌کند. فرمان هم طراحی جدیدی پیداکرده است و ازنظر ظرفیت بار خودرو انعطاف بسیار بالایی دارد و با برداشتن صندلی‌ها فضای کاملاً بزرگی ایجاد می‌شود که برای هر نوع باری مناسب است.

رنجروور ولار مدل 2021

رنجروور ولار مدل 2021

 

رنجروور ولار مدل 2021

رنجروور ولار مدل 2021

رنجروور ولار مدل 2021

رنجروور ولار مدل 2021

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها