کد خبر : 32360

نگاهی به ب ام و M850 با تیونینگ دالر

نگاهی به ب ام و M850 با تیونینگ دالر

محصولات ب‌ام‌و قدرت ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که نیم ثانیه سریع‌تر از M۸۵۰i استوک است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی که قدرت ۵۲۳ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد، ب‌ام‌و M۸۵۰i xDrive استاندارد می‌تواند پرفورمنس جدی خود را با سطح بالایی از اشرافیت ترکیب کند.

البته شرکت تیونینگ دالر پتانسیل بیشتر این خودرو را آزاد کرده به گونه‌ای که نیروگاه ب‌ام‌و هم‌اکنون خروجی ۶۲۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد. همین ارقام باعث می‌شوند سری ۸ دالر درست بالا سر M۸ کامپتیشن جدید قرار گیرد.

گل سر سبد محصولات ب‌ام‌و قدرت ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته و در عرض ۳.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که نیم ثانیه سریع‌تر از M۸۵۰i استوک است.

بررسی خودرو ب‌ام‌و M ۸۵۰ i دالر + مشخصات

دالر اعلام کرده روی پکیج بهتری هم کار می‌کند که قابل‌دسترس برای دیگر نسخه‌های خانواده سری ۸ نیز است. برای مثال قدرت و گشتاور مدل ۸۴۰i از ۳۳۵ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتون متر به ترتیب به ۴۰۲ اسب بخار و ۶۱۰ نیوتون متر می‌رسد. نسخه‌ی دیزلی ۸۴۰d با دست‌کاری دالر قوی‌تر خواهد شد به گونه‌ای که قدرت ۳۷۵ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری آن با بهبود‌های ۵۹ اسبی و ۱۲۰ نیوتون متری همراه است.

بررسی خودرو ب‌ام‌و M۸۵۰i دالر + مشخصات

مالکان همچنین می‌توانند مبلغ بیشتری برای انتخاب قطعات دیگری که بر جذابیت بصری این گرندتورر ژرمنی می‌افزایند صرف کند. این تیونر سوئیسی اسپویلر لبه‌ای جلو، فنر‌های کم ارتفاع‌تر، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و رینگ‌های ۲۱ اینچی و لاستیک‌های میشلین را ارائه می‌کند. به زودی کیت سیستم تعلیق و هندلینگ افترمارکتی هم عرضه خواهد شد که بر چابکی این خودرو خواهد افزود.

بررسی خودرو ب‌ام‌و M ۸۵۰ i دالر + مشخصات

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها