کد خبر : 65478

خودروهایی که معاینه فنی ندارند در تعطیلات جریمه نمی شوند

خودروهایی که معاینه فنی ندارند در تعطیلات جریمه نمی شوند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه در تعطیلات شش روزه دوربین‌های محدوده طرح ترافیک شهر تهران، خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه نمی‌کنند گفت: ممنوعیت شبانه برقرار است.

به گزارش خودروتک به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی اظهار کرد: با اعلام ستاد مبارزه با کرونا، مبنی بر تعطیلی 6 روزه پیش روی در شهر تهران، طرح ترافیک نخواهیم داشت و دوربین‌های مستقر اعمال قانون در این خصوص نخواهند داشت.

وی همچنین افزود: به همین دلیل، مراکز معاینه فنی شهر تهران نیز به دلیل احتمال ازدحام و شلوغی، از فردا 29 تیر تا 3 مرداد تعطیل می‌باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بر همین اساس و به دلیل تعطیلات 6 روزه و به دلیل تعطیلی مراکز معاینه فنی، دوربین‌های ترافیکی شهر تهران، ثبت تخلف معاینه فنی نخواهند داشت و همچنین اعمال قانون نیز توسط مأموران مستقر در معابر در خصوص نداشتن معاینه فنی خودروها، صورت نخواهد پذیرفت.

سردار حمیدی گفت: اعمال قانون طرح تردد شبانه پا برجاست و از شهروندان تقاضا داریم با توجه به تعطیلی پیش رو و عدم اجرای طرح ترافیک و شرایط قرمز کرونایی از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر تهران خودداری نمایند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها